Himesh Mankad | 1 martie 2018
Bajrangi Bhaijaan Previziunile chineze de box-office: Bajrangi Bhaijaan urmează să fie lansat în China mâine, respectiv 2 martie 2018, iar rezervarea în avans a filmului este în curs de desfășurare în țară. Producătorii au organizat câteva vizionări în China săptămâna trecută, iar filmul a primit un răspuns extrem de pozitiv din partea spectatorilor.
În ciuda câtorva dezavantaje, așa cum am menționat mai devreme, filmul va avea un start bun la box-office-ul din China în ziua de deschidere. În prezent, aproximativ 49.000 de bilete ale filmului au fost vândute în avans, iar numărarea este estimată să crească la 90.000 - 95.000 până la lansarea filmului. În ceea ce privește dolarul american, filmul a acumulat deja 0,25 milioane de dolari și se așteaptă să crească la 0,45 milioane de dolari până la sfârșitul vânzărilor în avans.
Eliberând pe 8 000 de ecrane, distribuitorii au alocat aproximativ 25 000 de spectacole Bajrangi Bhaijaan. În comparație cu aceasta, Dangal a fost alocat 27.000 de spectacole, în timp ce numărarea Secret Superstar a fost de 57.000.
Având în vedere răspunsul la vânzările de bilete anticipate, precum și cuvântul din gură din previzualizări arată, Bajrangi Bhaijaan este de așteptat să aibă o deschidere foarte bună de 1,25 - 1,35 milioane de dolari (R 8.20 - 8.80 crores). Zilele de deschidere ale zilei de la Bajrangi Bhaijaan se așteaptă să fie oriunde în intervalul de la 2,10,000 la 2,25,000. Dinamica afacerilor din China este cu mult diferită de cea din India, în care sâmbăta și nu duminica este cea mai mare zi pentru afacerea cinematografică.
In comparatie cu alte productii de la Bollywood din China, Bajrangi Bhaijaan este de asteptat sa treaca peste colectia de viata a filmelor ca Baahubali (1.17 milioane de dolari), Fan (0.23 milioane de dolari), An Nou fericit (0.40 milioane dolari) si My Name Is Khan (0.07 milioane dolari) în ziua de deschidere în sine, în timp ce în weekendul său de deschidere vor fi depășite 3 miliarde de dolari (3,02 milioane de dolari) și Dhoom 3 (3,23 milioane de dolari). Cu toate acestea, un punct de reținut aici este faptul că piața chineză nu a fost la fel de profitabilă ca și acum pentru filmele Bollywood în momentul în care au fost lansate 3 idioți, Dhoom 3, An Nou Fericit și numele meu Khan. Este PK, urmat de Dangal și Secret Superstar, care au ajutat filmele indiene să devină popularitate în China.
Tendință
Deși ar fi dificil să prezicăm activitatea de weekend de deschidere, așteptările noastre din film în ceea ce privește weekend biz sunt 6 - 6.25 milioane de dolari (Rs 39 - 41 crore), însă un număr mai mare nu poate fi exclus. În trecut, Dangal-ul lui Aamir Khan a fost deschis la 2,15 milioane de dolari, iar colecțiile de week-end de deschidere au fost în jur de 12,51 milioane de dolari, pe măsură ce bizul a escaladat în fiecare zi, din cauza unui cuvânt pozitiv. Dacă audiența se conectează cu emoțiile, nu poate fi exclusă posibilitatea unei tendințe asemănătoare cu Dangal (Weekend = 5.81 ori de Ziua de deschidere). Topul de deschidere indian din China este în prezent Secret Superstar (6,5 milioane de dolari)
Box Office Oficial al Bajrangi Bhaijaan:
Ziua de deschidere: 1,25 dolari - 1,35 milioane de dolari
Zilele de deschidere: 2,10,000 - 2,25,000
Săptămâna de deschidere: 6 - 6,25 milioane
Picioarele de deschidere pentru weekend: 12,00,000 - 12,50,000
Regizat de Kabir Khan, Bajrangi Bhaijaan îl vede pe Salman Khan, Kareena Kapoor, Harshaali Malhotra și Nawazuddin Siddiqui în plumb. La lansarea sa în India, filmul a colectat Rs 320 crore la Box-Office, devenind astfel cel de-al doilea film cu cele mai mari incasări din toate timpurile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu