Campania face parte din strategia generală a organizației care vizează cifra de afaceri a Rs de 5.000 de croați până la sfârșitul anului 2018, precum și construirea categoriei fructe plus fizz în valoare de 4.000 Rs în următorii ani.
Brandul Rs 650 crore a fost lider de piață în categoria băuturilor cu fructe și băuturi alcoolice și în 2018 se va vedea unul dintre cele mai mari bugete de marketing alocate brandului de la lansarea sa, cu scopul de a consolida mărcile conectate cu milioane de consumatori din întreaga India.
Nadia Chauhan, directorul comun al CMO, Parle Agro, a declarat: "Cu noua campanie #FeelTheFizz, obiectivul este de a spori în continuare creșterea de două cifre pe care Appy Fizz o vede în mod constant în ultimii ani, solidificându-l ca lider al Categoria Fruit plus Fizz. Salman Khan, ca fata a brandului, joaca un rol critic in atingerea viziunii agresive pe care am stabilit-o pentru marca si categoria pe care a creat-o. Scara de conducere în distribuție, rechemare și preferință sunt obiectivele cheie ale mărcii pentru marca în 2018. "
Cu Appy Fizz, cea mai rapidă creștere a brandului Parle Agro, organizația încearcă să își intensifice punctul de plecare în spațiul indian pentru băuturi și să rămână lider în subcategoria sa.
În timp ce Sagmeister & Walsh este agenția de creație, TVC este produs de primul Ave. Machine, New York și regizat de Morgan Harary.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu