luni, 25 iunie 2018

4700/5000 Rasa 3 cinematograful Ayananka Bose în colaborare cu Salman Khan: A făcut călătoria filmului o plăcere!


Rasa 3, cu Salman Khan, Anil Kapoor, Bobby Deol, Jacqueline Fernandez și Daisy Shah, printre altele, este pe cale să devină cel mai mare succes din 2018. Filmul a fost martor la un succes uriaș la box office cu o sumă de peste 150 de croitori într- săptămână. Potrivit criticii de film și a publicului, un aspect al Racei 3 care a ieșit afară a fost secvențele sale de acțiune. Într-o conversație exclusivă cu indianexpress.com, cinematograful Race 3, Ayananka Bose, a vorbit despre ce a făcut în filmele secvențelor de acțiune cu cifru octogen în regizorul Remo D'Souza și experiența de a lucra cu superstarul Salman Khan.
Iată extrasele din conversație:
Secvențele de acțiune ale Racei 3 s-au dovedit a fi USP al filmului. Ce a intrat în filmarea acestor secvențe de acțiune?
Ne-am dorit conștient să ridicăm bara de secvențe de acțiune din Race 3 și, cu acel proces de gândire, au apărut secvențele de acțiune ale filmului. În scena climatului care a fost împușcată într-un deșert, de fapt am explodat mașini. Un Jeep Wrangler în India costă 70 lakhs și am cumpărat 17 dintre ele. Am aruncat în aer fiecare dintre ei.
Ce preparate au intrat în secvențele de acțiune octanică ridicată din Race 3?
Pentru secvențele de acțiune, primul lucru pe care l-am făcut a fost că ne-am propus să obținem o mulțime de camere. Am avut 8 - 10 aparate de fotografiat pe set și câteva elicoptere, cadrane și brațe rusești, care este, în principiu, un aparat de fotografiat de vârf, montat pe un vagon Porche de mare viteză sau un Mercedes, astfel încât să putem trage de la o mașină la alta și să se potrivească cu viteza a unui Ferrari.
La scenele de intrare ale lui Salman Khan în Race 3

    
Intrarea specială a lui Khan a lui Salman a fost gândită de Remo D'Souza. El a avut acest vis că, în atâția ani, domnul Salman a făcut diverse intrări și a vrut să facă ceva diferit. Deci, a spus el, "principalul salman sir ko asmaan se launga" (îl voi aduce pe Salman din cer). Există un sport extrem numit costum de veveriță care zboară. El a imaginat intrarea domnului Salman într-o astfel de secvență. Creditul total îi revine lui Remo pentru că sa gândit la o astfel de secvență pentru el.
Lucrand cu Salman Khan
Singurul motiv pentru care am iubit cu toții lucrul la Race 3 este acela că el a numit Salman. A făcut o întreagă călătorie de filmare o plăcere. A fost o atmosferă foarte pozitivă pe scenă și am avut întotdeauna distracție pe set. M-am dus la set așteptând să lucreze și nu a fost o zi când am simțit "ki arrey vaapis jaana hai". Și, simt că este mai important ca un tehnician care trebuie să trăiască 120 de zile din viața sa cu stelele.
Cu privire la utilizarea VFX în Race 3
Un film ca Race ar avea întotdeauna o mulțime de VFX. Ar fi ceva ce nu putem să facem fizic, să spunem în ceea ce privește un bărbat care trebuie pus pe foc și să conducă o motocicletă, este extrem de periculos. Dar îl putem face să conducă motocicleta și să facă foc focalizarea primară prin VFX. Race Cred că a ajuns la bariera în care nu poți face în cinema dacă este VFX sau este ceva împușcat pe set.
Pe Bollywood, trecerea la experiențe cinematice mai mari decât viața
Astăzi, alegerea care este disponibilă pentru fiecare persoană este imensă. Acum, oamenii au Netflix, Hotstar, Apple TV și o sută de canale la televizor. Deci, în această epocă, cum justificați să țineți atenția unui om? De asemenea, costul inflației crește. Deci, în cazul în care un om trebuie să plătească Rs 200 pentru un bilet de film, ar fi mai bine să merite. În Rs 600, oamenii pot primi abonamentul Netflix timp de o lună, astfel încât să livrați mai bine ceva pe care Netflix nu îl poate livra. Deci, în opinia mea, aceasta este forța motrice din spatele prezentării filmelor într-un mod mai mare și mai larg.
Ați lucrat atît în cinematografia regională, cît și în cinematograful hindi, ce credeți că este diferența sau asemănarea dintre cele două industrii?
Acestea sunt două industrii diverse în felul lor propriu, și totuși foarte asemănătoare. În industriile din sudul Indiei, există o anumită disciplină a vechii școli, care este încă acolo. Dacă spuneți că ora nouă este timpul de schimbare, toată lumea este setată la 9 și până la ora 9:30, camera este în mișcare indiferent de ce. Acolo, timpul este respectat. Respectă dedicarea și expertiza fiecăruia. În Mumbai, nimeni nu face mult efort înainte de 11 ani. Cred că singura diferență este în momentul de plecare. În afară de aceasta, ambele industrii sunt foarte asemănătoare între ele, fie că este pasiune, dăruire, onestitate sau muncă grea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu