miercuri, 22 august 2018

Magazinul nostru online ne apropie de clienți: Manish Mandhana

Marca de îmbrăcăminte Being Human Clothing a lansat site-ul său de comerț electronic la începutul acestei luni. Site-ul web al mărcii a înregistrat peste 500 de tranzacții în prima săptămână, cu o valoare medie a tranzacției de 1.500 Rs. Manish Mandhana , directorul executiv, Mandhana Retail Ventures Ltd și Being Human Clothing, îi spune lui Ashish K Tiwari despre inițiativa magazinului online al mărcii, motivele lansării unei platforme dedicate și calea de urmat.

De ce aveți propriul dvs. magazin online de marcă?

Companiile online de astăzi au devenit lideri de piață în vânzarea de mărfuri și o cotă de piață mare se îndreaptă către cumpărătorii online. Acum, o persoană intră în magazinul electronic și privește toate produsele disponibile, compară prețul, selectează din dimensiuni și comenzi. Din ce în ce mai mulți oameni nu vor să-și piardă timpul și nu vor să meargă la magazinul fizic. Afacerea offline este mai mult o afacere de weekend acum. On-line este calea de urmat ca noua generație este rapid îmbrățișând-o și putem vedea o perturbare imens întâmplă în afaceri din cauza asta. Astfel, era evident că privim acest aspect.

Este o echipa in-house care manevreaza magazine online?

Nu, lucrăm cu două entități specializate. Primul se ocupă de logistica, lanțul de aprovizionare și partea software, iar cea de-a doua se ocupă de aspectul site-ului. Magazinele noastre vor funcționa ca un portal de livrare online, pe lângă livrările din depozitul nostru. Prin această inițiativă, oferim clienților o experiență omnichannel completă.

Cum promovezi magazinul online?

Înainte de a lansa magazinul online la 10 august 2018, am făcut o lansare de testare cu clienții noștri fideli, iar răspunsul a fost uimitor. De fapt, Salman Khan a înregistrat un octet pentru lansare și la încărcat pe site-urile sale sociale, ceea ce ne-a adus o serie de noi clienți care caută marca. Avem un răspuns fantastic și peste 500 de comenzi în prima săptămână. Acesta este un număr foarte încurajator pentru a începe cu a considera Ființa umană fiind o platformă cu un singur brand. Sperăm să-l construim de aici și să ridicăm experiența, care la rândul ei va aduce mai multă comunitate și va adăuga mai multe coduri PIN în toată țara. Scopul nostru este să ajungem la rădăcinile Indiei.

Spuneți-ne despre clienții dvs. online?

Este peste tot. Marca noastră răspunde persoanelor care încep de la 16 ani până la 40 de ani. Este, în principal, un brand de tineret și mai natural în natură. Avem o bază largă de clienți. Deci, tot felul de oameni cumpără din toată țara.

Nu vindeți gama de îmbrăcăminte pentru copii?

Nu, site-ul vând doar articole de îmbrăcăminte pentru bărbați și femei. Pentru copiii (băieți), am făcut o lansare de testare în 2016 prin magazinele noastre fizice. Acest lucru a fost făcut pentru două sezoane după care am realizat că este o piață dură. Acest lucru se datorează faptului că majoritatea pieței de îmbrăcăminte pentru copii este dominată de jucătorii neorganizați, iar prețurile reprezintă o mare preocupare aici. În plus, copiii cresc rapid, astfel încât părinții preferă să cumpere haine mai puțin costisitoare și să cumpere în principal în timpul unui sezon de discount. A scăzut prețul mediu de vânzare (ASP) în magazine.

Veți continua să vindeți pe piețele electronice?

Da, acestea constituie între 8% și 9% din totalul afacerilor. Sunt stăpâni în afacerea lor. Este ca și cum am avea trei magazine lanțuri departamentale care vând produsele noastre: Shopper Stop, Lifestyle și Central. Același lucru este ideea de a spori amploarea mărcii și de a valorifica fiecare oportunitate de vânzare.

Cât va crește vânzările incrementale ale magazinului dvs. online?

A trecut puțin peste o săptămână, așa că nu știm încă. Va fi incremental, dar cred că și contribuția piețelor electronice va continua să crească. Asta pentru ca au un anumit sistem de cupoane, cash back si puncte de loialitate etc. In timp ce toata lumea incearca sa ofere ceva mai bun, inainte de a vedea ca (e-marketplaces) ca un loc foarte aglomerat cu oferte si reduceri. Într-un astfel de scenariu, e-magazinul nostru va deveni un canal serios care vinde chiar și mărfurile anuale actuale la un preț complet. Un client premium va veni la noi pentru că va ajunge să vadă cea mai recentă colecție. Va exista o diferențiere de fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu