joi, 25 octombrie 2018

Ființa umană a lui Salman Khan lansează o nouă campanie pentru a atinge milenii!

Fiind o casă de vânzare cu amănuntul de modă, fondată de actorul Bollywood, Salman Khan, în 2012, a lansat o nouă campanie, #BeAllHeart, pentru colecția sa de toamnă de iarnă din 18. Campania va fi martoră la Salman împreună cu șapte modele tinere, susținând ultima colecție a mărcii.
Campania vizează în principal generația tânără, care este publicul țintă cheie pentru eticheta de îmbrăcăminte. Compania a anunțat, de asemenea, că va lansa o serie de campanii digitale și in-store cu implicarea clienților în inima sa, compania urmărind să-și sporească vânzările globale, amprentele și angajamentul.
Elaborând despre campanie, Salman Khan a citat că nimănui nu îi place să li se spună cine ar trebui să fie, ce ar trebui să poarte. Noua campanie vă spune, în principiu, să fiți singuri; în măsura în care nu faceți nimic.
Manish Mandhana, CEO, Mandhana Retail Ventures Ltd. a spus că campania #BeAllHeart se potrivește cu India aspirantă și tânără, care formează publicul țintă cheie pentru brand. Cu ideea sa centrală fiind la fel de simplă ca și "a fi tu", eticheta de îmbrăcăminte dorește să-i inspire pe cumpărători să fie îndrăznețe cu alegerile lor, să poarte orice vrea, ori de câte ori doresc.
Mandhana Retail Ventures este o firmă care deține licența de proiectare, vânzare cu amănuntul, fabricarea și comercializarea de îmbrăcăminte umană.
"De la lansarea site-ului nostru de comerț electronic către introducerea pe diferite piețe din țară, acest an financiar a fost foarte bun pentru noi și suntem încântați de viitoarele dezvoltări pe care brandul trebuie să le prezinte", a adăugat Manish.
În plus, marca de îmbrăcăminte de șase ani, în prezent, operează 63 de magazine exclusive, 204 de magazine-shop și 61 de magazine cu mai multe mărci din India.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu