marți, 26 martie 2019

26 martie 2019

Salman Khan va avea o viitoare producție Celebrul debutant al notebook-ului Pranutan Behl și Zaheer Iqbal. În timp ce promova filmul, Salman a dezvăluit de ce filmul a fost mai mult decât o poveste de dragoste stabilită în Kashmir și ceea ce este mai dificil pentru el - să acționeze sau să producă filme.

imagine
În timpul unei interacțiuni media, în timp ce promova filmul, Salman a vorbit îndelung despre The Notebook, cariera sa de actorie și situația actuală din Kashmir.
Iată fragmente din conversație:
Q) Ca producator, care au fost contributiile dvs. creative in The Notebook?
Când filmul a venit la mine, știam că este un film bun. A venit la mine cu mult timp în urmă și trebuia să o fac, dar apoi imaginea mea sa schimbat. Deci, nu am putut. De exemplu, când Subhash Ghai Sir a venit la mine cu Yuvvraj, am spus că vreau să fac eroul. Dar mai târziu, am lansat Sooraj (Pancholi) cu asta. Deci, nu este vorba de scripturi pe care nu vreau să le fac. Acestea sunt filmele pe care am vrut cu adevărat să le fac, dar nu am putut din diferite motive.
De asemenea, executam fiecare scenariu prin tata (Salim Khan). Îi spunem ce este complotul. Apoi îi arătăm că se sfârșește. El ne spune ce să păstrăm, ce să eliminăm și ce anume ar funcționa.
Q) Care este un sfat pe care îl veți da actorilor de azi?
Fereste-te de probleme. Dar niciodată nu știi, poate că nu mai ai probleme, dar vine și te lovește.
Îți acordă o atenție deosebită muzicii filmelor tale.
Da. Asta a fost o constantă pentru noi întotdeauna. Atât eroul, cât și Loveyatri au avut o muzică excelentă. Vrem ca dacă cineva aude cântecele noastre o singură dată, ar trebui să se prindă de ea. Deci, toate melodiile din acest film sunt și ele mari. Există un fel de valoare de rechemare. "Bumro Bumro" a fost un hit atunci, dar acum sună chiar mai bine.
Î. Ce te bucuri mai mult, producând sau acționând?
Îmi place atât amândouă. Dar există mai multă muncă grea în producerea unui film. Pentru ca atunci cand sunteti producator, trebuie sa fiti impreuna. Bineînțeles, partea monetară a acesteia și alte chestiuni sunt luate de grijă de echipă, dar uita la scenariu și muzica ocupă multă energie. Pentru că și eu lucrez și apoi trebuie să mă uit la asta, de asemenea. Mă uit, de asemenea, la rushes și ediții.
imagine
Q. De asemenea, ați îndrepta un film la un moment dat?
Am vrut să încep cariera mea de regizor, dar asta nu sa întâmplat. Mulțumim lui Dumnezeu pentru asta! Am un sens pentru scriere bune, dar doar atunci când crezi că știi formula, vin destinul și te lovește. Și atunci avem băieți, un lucru merge prost și știți. Voi flopați filmul Rs 140 crore, Tubelight!

Î: Ai jucat în câteva filme romantice bune în cariera ta de actorie.
Până când nu ai o poveste de dragoste, filmul nu va funcționa niciodată. S-ar putea să aveți o poveste minunată, dar cred că este important să aveți o mare poveste de dragoste în acest sens. În The Notebook, frumusețea este că se îndrăgostesc nu de aspectul celuilalt, ci de inimile lor.
Q. Ați lansat mai mulți actori. Ce vezi în actorii care te fac să le lansezi?
Întotdeauna am crezut într-un singur lucru. Dacă îi dai pe cineva un aspect dublu, știi că există ceva special în acea persoană. Dacă ați intrat într-un loc și nimeni nu v-a observat, atunci uitați-l.
Tatăl meu mi-a spus: "Când intri într-un loc, nu fă nimic deschis, ca oamenii să te observe. Nu te faci remarcat. Fără a încerca, oamenii ar trebui să vă observe. Ar trebui să existe o curiozitate despre tine, și când te vor întreba, ar trebui să știe că ești fiul meu. Dar a fost bine să se întâmple patru-cinci ani. Deci, am început formarea, construirea de corpuri, modelarea și apoi oamenii care încep să mă observe.
Deci, caut ce nu aveam ca un copil. Mă fac să le observ. Aceasta este o calitate bună de făcut.
Î. Cu toată atenția pe care o aveți, devine copleșitoare în orice moment?
Da, ceva se înmulțește. Sunt momente când nu vreau atenția, dar o obțin oricum. Mi se întâmplă. Trebuie să-mi sacrifici intimitatea, dar poate că este un lucru bun.
Î. Cu cine ați considera profesorul / mentorul dvs.?
Tatăl meu. De fapt, mai mult decât tatăl meu, este mama mea. De la tatăl meu, am un sens scriptural și totul. Dar mama mea ma învățat să fie corectă din punct de vedere moral, corectă din punct de vedere etic și în principiu corectă.
Î. Cu tipul de experiență pe care îl aveți în filme, faceți acum pretenția filmului?
Nimic. Ca și pentru Tubelight, am spus că nu ar trebui să avem o eliberare Eid. Pentru că oamenii care ies din casele lor pe Eid sunt oameni care aruncă niște "chill" și fac "masti". Vor să se distreze cu adevărat. Un film Eid ar trebui să fie un film de sărbători. Știam ce scenariu aveam și știam că acest film nu ar fi trebuit să fie lansat pe Eid. Dar, de asemenea, nu am vrut să renunțăm la eliberarea festivă. Oamenii au mers să sărbătorească Eid și au ieșit din plâns. Deci, încă mai cred că Tubelight nu ar fi trebuit să apară la vreun festival. Ar fi trebuit să aibă o eliberare regulată de vineri. Acum, că oamenii urmăresc filmul prin satelit și digital, îi place acest film.
Î. Aveți o imagine mai mare decât viața. Credeți că din acest motiv publicul dvs. nu vă permite să experimentați cu rolurile dvs.?
M-ai văzut vreodată într-o sală de judecată? Dacă aș avea acea imagine mai mare decât viața, n-aș fi nevoie să fiu acolo. Deci nu, nu am deloc o imagine mai mare decât viața.
Î. Există zvonuri că veți face conținut web.
Seriale Web, dar cele curate. Nu-mi place groapa care se întâmplă. Am fost chemat să fac ceva pe platforma digitală și nu am spus nu. Conținutul meu va fi Hum Aapke Hain Koun tip de conținut. Sunt cu toții pentru conținutul curat pentru web.
Q. Laptopul sărbătorește dragostea - dragostea din Kashmir și iubirea dintre doi oameni care nu se cunosc. Dar, chiar acum dragostea este ceva departe de Kashmir.
Când am auzit despre asta, ne-a omorât. Fundalul acestui film este exact același. Copiii vin și își lasă armele.
Q. Notebook-ul este de asemenea despre educația din Kashmir. Cât de importantă credeți că educația este pentru a schimba circumstanțele din Kashmir?
Toată lumea primește educația, dar este important să primim dreptul de "tale" (instruire). Băiatul care a făcut acest lucru trebuie să fi avut de asemenea o educație, dar poate că principiile lui au fost greșite. Este extrem de important ca cineva să primească dreptul de "tale" împreună cu educația potrivită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu