În timp ce acesta este singurul lanț multiplex care va difuza meciurile în direct, auzim că și alții lucrează pentru a aduce marele eveniment sportiv pe ecrane. Spune o sursă asociată cu un alt lanț multiplex: "Sortim licențele. Dacă totul merge bine, ar trebui să putem. "
Asadar, chiar in timp ce publicatia Bharat a lui Salman Khan in Eid se deschide in cinematografe pe 5 iunie, publicul din orase precum Mumbai, Kolkata, Jaipur, Bengaluru, NCR (Indiei, Vadodara si Surat) face-off-uri pe ecranul mare. Deoarece nu există nici o limită a numărului de ecrane, INOX poate transmite meciurile de la WC la proprietățile sale, am auzit că ar putea crește numărul prin cererea publică, adică vânzările de bilete.
Spune un insider, "Având în vedere că Cupa Mondială este un eveniment mare care vine o dată la patru ani, există o anticipare uriașă despre meciurile din India. În concordanță cu zgomotul din jurul turneului și cu răspunsul la contoarele de rezervare, vom crește numărul de ecrane dacă este necesar. "
Reiterand faptul ca cricketul este religie in tara si turneul care urmeaza este un mare festival, Alok Tandon, CEO al INOX Leisure Ltd, spune: "Ne bucuram ca vom putea genera emotie si energie, asemanatoare cu vizionarea unui meci trăiesc la un stadion. Așteptăm să vedem sute de fani indieni de cricket, să vedem meciurile împreună, în confortul auditoriilor noastre și să aplaudăm pentru echipa din India ".
Optimist că ecranele lor uriașe din întreaga țară vor lua anticiparea în jurul meciurilor echipei de echipă și a isteriei de la Cupa Mondială la un nivel complet nou, el adaugă: "Am fost inovatori cu oferta noastră de conținut și de screening-ul meciurilor de Cupa Mondială este o piatră de hotar masivă în acest demers. Suntem siguri că patronii noștri prețioși vor întâlni multiplexurile noastre pentru a simți această emoție sportivă ".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu