Cu tema - „BharatPe, Isko Lagao Dhandha Badhao”, campania prezintă mesaje precum: „1 QR pentru a accepta toate aplicațiile de plată GRATUIT” și „Kum Byaaj Pe Loan”, destinate cumpărătorilor.
Potrivit companiei, BharatPe face acceptarea plăților și acordarea de împrumuturi rapid, ușor și simplu pentru comercianții și comercianții offline. Potrivit companiei, a fost primul fintech din India care și-a construit afacerea pe 0% MDR, anunțată de guvern în bugetul recent.
Campania pan-India va fi vizibilă pe cele mai mari canale TV, tipărire, radio, digitale și sociale. De asemenea, compania intenționează să furnizeze campanie BTL pentru a sprijini campania.
BharatPe este dedicat tuturor retailerilor și proprietarilor de magazine. Cu campania Salman Khan, vom crește conștientizare în rândul comercianților cu amănuntul neorganizați din țară și le vom oferi o soluție de acceptare a plăților digitale și o disponibilitate ușoară a creditului, pe care o sprijinim pentru milioane de comercianți din India încă de anul trecut ", a declarat Ashneer Grover, a declarat fondatorul și CEO, BharatPe.
Compania a înființat o rețea de 11 comercianți din Lakh și facilitează peste 15 milioane de tranzacții UPI lunare. BharatPe a stabilit operațiuni în 13 orașe și este pe cale să atingă valoarea de procesare anualizată de 1 miliard de dolari de Diwali , care vizează peste 40 de comercianți din Lakh până la sfârșitul lui 2019.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu