joi, 1 august 2019

În 25 de ani, „Hum Aapke Hain Koun” este încă o remiză!

imagine
În ciuda faptului că a fost renunțat la un video de căsătorie lucios, mascherat ca cinematograf, filmul preferat al Indiei, Hum Aapke Hain Koun ...!, Care sărbătorește 25 de ani de lansare în această săptămână, continuă să câștige bani. Când a fost lansat în august 1994, o comedie muzicală, romantică, regizată de Sooraj Barjatya, cu Madhuri Dixit și Salman Khan, au adunat 72,46 de dolari de crore la box office, rulând aproape doi ani și jumătate în unele teatre, în timp ce sărbătoreau fie un jubileu de aur sau de argint în majoritatea altora.
Ajunsă la inflație, astăzi, drama familiei s-ar fi încasat în jur de 973 de dolari de crore, pentru a apărea ca fiind cel mai mare film brutal din istoria cinematografului indian, considerând că versiunea hindi a lui Baahubali 2: Concluzia s-a acumulat în 708,99 USD.
Chiar și acum, filmul este foarte îndrăgit la televizor și a găsit cel mai recent acceptarea pe platformele de streaming video. Experții din industrie au declarat că Rajshri Productions ar trebui să facă între 3 și 5 crore pe an de la vânzarea acestor diverse drepturi auxiliare care nu sunt achiziționate pentru perpetuitate, ci renegociate la fiecare câțiva ani.
„Hum Aapke Hain Koun…! a fost cel mai de succes film hindi din televiziunea indiană, cu spectatorii care au depășit aprecierile lui Dilwale Dulhania Le Jayenge, Sholay și chiar hituri recente precum 3 idioti și PK ", a declarat Ruchir Tiwari, șef de afaceri, grup de filme hindi, Zee Entertainment Enterprises Ltd Rețeaua Zee deține drepturi de satelit asupra filmului.
„Văzând constant timp de 25 de ani, a reușit să atragă atenția și interesul telespectatorilor de fiecare dată datorită povestii sale puternice, a complotului simplu și a personajelor relatabile, care rezonează foarte mult cu publicul de-a lungul grupurilor de vârstă. Este un film despre familie, sacrificiu, datorie și, mai ales, dragoste - toate elementele care fac o vizionare perfectă a familiei ”, a adăugat Tiwari.
Cealaltă mare platformă în care a fost un câștigător clar este segmentul de tonuri de apel și tonuri de apeluri mobile, în special în zona de inimă hindi, unde încă domnește melodiile anilor '90. "În mare parte, aproximativ 40% din consumul nostru este în hindi, aproximativ 7-8% din acestea provin din muzica anilor 90", a declarat Sameer Batra, director executiv, conținut și aplicații, Bharti Airtel Ltd, care deține aplicația de streaming de muzică Wynk. În timp ce nordul și vestul sunt piețe evidente pentru acest gen, estul și sudul, inclusiv Bihar, Bengalul de Vest, Karnataka, Andhra Pradesh și Tamil Nadu, sunt surprinzător de mari în muzica anilor '90, a adăugat el.
În ceea ce privește melodiile de salut, un procent de utilizatori cu două cifre se referă la muzica anilor '90 în orașele mari și mici. Albumele de top din anii 1990 includ hituri precum Hum Aapke Hain Koun ...!, Dilwale Dulhania Le Jayenge, Jo Jeeta Wohi Sikandar, Saajan, 1942: A Love Story, Dil Se .., Dil Toh Pagal Hai și Mohra, în timp ce Udit Narayan, Alka Yagnik și Kumar Sanu sunt artiștii de top.
„Ca album, Hum Aapke Hai Koun ...! continuă să aibă aproximativ 25.000-30.000 de utilizatori zilnici, iar primele patru melodii sunt Pehla Pehla Pyaar, Mujhse Juda Hokar, melodia principală și Didi Tera Dewar Deewana ", a adăugat Batra. „Pentru grupul de vârstă 35-40 de ani, care era tânăr în anii ’90, aceștia dețin o atracție nostalgică.”
Lansat la 5 august 1994, filmul, care a fost într-adevăr un remake al propriei producții Rajshri din 1982, Nadiya Ke Paar, se află pe locul 1 în lista blockbuster-urilor hinduse de toate timpurile. Era în esență o poveste de dragoste centrată pe o etică puternică a familiei. Barjatyas a luat-o încet, lansând în 26 de cinematografe din toată țara pentru a începe. Cu toate acestea, până în a 21-a săptămână, acesta a fost ecranizat în 522 de cinematografe, doar până la maxim cu 730 de ecrane până în a 25-a săptămână.
„Am fost foarte încrezători în proiect și am plecat pentru o lansare foarte limitată”, a spus Ramanathan PS, șeful de vânzări, Rajshri Productions, adăugând că acesta a fost înregistrat în sistemul de sunet stereo optic, pe care nu prea multe teatre aveau infrastructura să joace. în acele zile.
Rajshri a vândut filmul doar în sălile de cinema care aveau sistemul de sunet și chiar s-a dus până la măsura instalării sistemului cu costuri proprii în câteva teatre, unul în Jaipur și celălalt în Hyderabad.
Jucând inițial timp de 3 ore și 35 de minute, producătorii au tocat câteva din cele 14 melodii pentru a duce timpul de rulare la 3 ore și 13 minute.
„Filmul mergea foarte constant. La început, fiecare spectacol era gospodăresc. Dar nu am vrut să creștem numărul de teatre. Până la a opta sau a noua săptămână, am început să le oferim altor teatre bune. Condiția noastră era ca teatrul să fie bine întreținut. Și No.2, am dorit ca filmul să aibă o durată lungă. În Liberty Cinemas din Mumbai, de exemplu, a funcționat timp de doi ani și jumătate. ”, Și-a amintit Ramanathan.
Au fost și alte provocări mari. În anii 80, persoane din familii respectabile încetaseră să mai viziteze sălile de cinema, deoarece majoritatea erau dărăpănate și întreținute în timp. Boom-ul în utilizarea înregistratoarelor casetelor video (VCR) permite, de asemenea, familiilor să vizioneze filme din confortul caselor lor. A fost percepută o taxă de divertisment imensă și teatrele se închideau la stânga, la dreapta și la centru. „Dar filme precum Hum Aapke Hain Koun ...! și Dilwale Dulhania Le Jayenge au ajutat activitatea expoziției să se dea înapoi. Tendința (de a merge la teatre) a început din nou ”, a spus Ramanathan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu