Sunt acei puțini oameni care mă sună de câteva ori și sunt acolo pentru el. Nu doar YRF sau Salman, ci chiar Excel Entertainment. Îmi place foarte mult Farhan (Akhtar) și Ritesh (Sidhwani). În mod similar, Rakeysh Omprakash Mehra, cu care am lucrat de atâtea ori. Shyam, care este cumnatul său, a coprodus filmul în North. El m-a întrebat dacă mă interesează și am spus de ce nu. Intrând în Saaho, am fost un pic sceptic pentru că a trebuit să duc mai departe moștenirea lui Prabhas, imediat după Baahubali. Dar ne-am înțeles foarte bine mai târziu.
Ați colaborat cu Salman, chiar de la „Dholi Taro” în Hum Dil De Chuke Sanam (1999) până în prezent, Dabangg 3 . Cum s-a schimbat relația dvs. cu el în acești 20 de ani?
A fost la fel. Nu s-a schimbat deloc. Pot spune fără rușine că sunt părtinitor față de el. Călătoria mea cu el a început când am fost asistent la melodia „Jai Maa Kali” din Karan Arjun. Am filmat recent o melodie cu el în Jaipur. L-am rugat să fie la locație la 11, deoarece atunci trebuie să schimbăm locația. La 11:05, omul acela era în rama mea. Maxilarul meu încă scade când face astfel de lucruri. Trebuie să-i vezi corpul acum! Și-a dat la întâmplare tricoul. Am fost uimit de acest om care poate da oricui o alergare pentru bani. De aceea este un superstar. Stardomul lui nu-l afectează deloc. Salmanul pe care îl cunosc de la Hum Dil De Chuke Sanam este mai matur și mai înțelept astăzi. El a dezvoltat, de asemenea, un simț agitat al amintirilor de afaceri. El ține foarte ocupat, dar niciodată nu este prea ocupat pentru cei pe care îi iubește.Au existat câteva cazuri, dintre care el a fost creditat de mass-media pentru proiectarea melodiei „Rangtaari” în Loveyatri și a venit cu pasul de cârlig „Jag Ghoomeya” din Sultan. Cum reacționați la aceste rapoarte?
O iau foarte ușor. Pentru mine, a fost o glumă. Oamenii nu știu ce fac de fapt tehnicienii. Nu vin cu pași de dans. Sunt de fapt regizorul pentru acea secvență anume. O reduci la un pas de dans așa că devin un pic supărat. Am menționat că, de asemenea, Salman este ciudat într-un fel. Își cunoaște publicul, așa că experimentează uneori. Ar fi venit cu ceva foarte magic cu câțiva pași. Îmi place asta despre el! În Dil Bole Hadippa, Rani (Mukerji) și eu aș ruga omul ușor să danseze pentru a vedea cum va reacționa la asta. Dacă îmi place, atunci aș putea extrage ceva din ea pentru melodie. Așadar, nu există un ego că, dacă este melodia mea, atunci trebuie să vină doar de la mine.
Ai postat recent o poză cu regizorul Dabangg 3, Prabhu Deva, din seturi. Cum a afectat dansul și coregrafia lui în carieră?
Prabhu, Salman și cu mine am lucrat în timpul Wanted. Dar nu a fost disponibil în platou când am filmat piesa mea „Le Le Maza Le”. Dar el a ținut întotdeauna o evidență a lucrărilor mele și i-a plăcut. Evident, națiunea îl iubește, iar el este răspunsul Indiei pentru Michael Jackson. Știu când Jackson a venit în India, Prabhu a fost invitat să concerteze pe aceeași scenă ca el. Am fost extrem de încântat de cât de talentat și de cât de umil este. Este foarte mult respect pentru el atât ca tehnician, cât și ca persoană.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu