Bigg Boss a ajutat, de asemenea, Viacom18 să creeze publicitate pe Voot.
25 noiembrie 2019
Culorile Hindi - GEC de la grajdul Viacom18 - par să știe răspunsul. Iar răspunsul este Bigg Boss.
În cel de-al treisprezecelea sezon, show-ul găzduit de Salman Khan a ajutat din nou canalul să recupereze poziția de top în BARC India săptămâna 45 de evaluări în slotul de prim-time urban HSM, cu ajutor decent de la Chhoti Sardarni, care a finalizat 100 de episoade la începutul acestei luni.Lansat pe 29 septembrie, Bigg Boss s-a deschis cu o perspectivă de 6,9 milioane de euro, ceea ce îl face a doua cea mai bună lansare din categorie (anul până în prezent FY20 - YTD FY20). Cu toate acestea, pe măsură ce spectacolul a progresat și telespectatorii s-au familiarizat cu noii concurenți în ultima sa ediție, publicul său a înregistrat un miting pozitiv. În șase săptămâni de la lansare, Biggg Boss a ajuns deja la 139 de milioane de telespectatori din toată India, conform datelor furnizate de echipa canalului.
În ultimele două săptămâni - BARC săptămâna 44 și săptămâna 45 (26 octombrie - 8 noiembrie) - datele pentru care sunt disponibile, Bigg Boss a apărut ca numărul 1 de spectacole de non-ficțiune în weekend și liderul de slot incontestat în zilele de săptămână cu 27 pe cota de piață de cota de piață în HSM Urban 2+ și cota de piață de 29 la sută din categoria AB 15+.
Bigg Boss nu doar că își conduce slotul (zilele săptămânale 2230 - 2330; week-end-urile 2100 - 2200), dar viziunea sa uriașă din ultimele două săptămâni a ajutat de asemenea Colors să recupereze mult-râvnitul loc numărul 1 pe aglomerata piață GEC din Hindi, potrivit date de canal.

Vorbind despre succesul Bigg Boss Sezonul 13, ofițerul principal de conținut Viacom18, divertisment în masă hindi, Manisha Sharma, spune: „Bigg Boss se descurcă foarte bine - popularitatea sa a crescut abia odată cu anii. S-a deschis cu o perspectivă de 6,9 milioane pe HSM Urban și a ajuns deja la peste 140 de milioane de indieni, ceea ce este un număr foarte mare. La fel de digital, emisiunea primește numere uimitoare. Este a doua cea mai bună lansare din acest an în emisiunile non-ficțiune. "
În special, Bigg Boss a ajutat și Viacom18 să obțină mai multe bile de ochi pe Voot. „Voot a avut aproape 60 de milioane de utilizatori lunari. Însă, de la lansarea lui Bigg Boss, acest număr a ajuns la 80 de milioane. Bigg Boss Kannada are, de asemenea, multă tracțiune asupra lui Voot ”, dezvăluie Sharma.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu