Bigg Boss a ajutat, de asemenea, Viacom18 să creeze publicitate pe Voot.
25 noiembrie 2019MUMBAI: Emisiile TV de realitate au dominat practic televiziunea în ultimii ani, dar oare beneficiază într-adevăr canalele prin difuzarea unor emisiuni cu impact ridicat, costisitor, studiat de stele, cu impact mare?
Culorile Hindi - GEC de la grajdul Viacom18 - par să știe răspunsul. Iar răspunsul este Bigg Boss.
În cel de-al treisprezecelea sezon, show-ul găzduit de Salman Khan a ajutat din nou canalul să recupereze poziția de top în BARC India săptămâna 45 de evaluări în slotul de prim-time urban HSM, cu ajutor decent de la Chhoti Sardarni, care a finalizat 100 de episoade la începutul acestei luni.Lansat pe 29 septembrie, Bigg Boss s-a deschis cu o perspectivă de 6,9 milioane de euro, ceea ce îl face a doua cea mai bună lansare din categorie (anul până în prezent FY20 - YTD FY20). Cu toate acestea, pe măsură ce spectacolul a progresat și telespectatorii s-au familiarizat cu noii concurenți în ultima sa ediție, publicul său a înregistrat un miting pozitiv. În șase săptămâni de la lansare, Biggg Boss a ajuns deja la 139 de milioane de telespectatori din toată India, conform datelor furnizate de echipa canalului.
În ultimele două săptămâni - BARC săptămâna 44 și săptămâna 45 (26 octombrie - 8 noiembrie) - datele pentru care sunt disponibile, Bigg Boss a apărut ca numărul 1 de spectacole de non-ficțiune în weekend și liderul de slot incontestat în zilele de săptămână cu 27 pe cota de piață de cota de piață în HSM Urban 2+ și cota de piață de 29 la sută din categoria AB 15+.
Bigg Boss nu doar că își conduce slotul (zilele săptămânale 2230 - 2330; week-end-urile 2100 - 2200), dar viziunea sa uriașă din ultimele două săptămâni a ajutat de asemenea Colors să recupereze mult-râvnitul loc numărul 1 pe aglomerata piață GEC din Hindi, potrivit date de canal.
În week-end, însă, așa cum se vede în imaginea de mai sus, Bigg Boss se confruntă cu o concurență dură din partea celor de la Sony Idol indian și The Kapil Sharma Show.
Vorbind despre succesul Bigg Boss Sezonul 13, ofițerul principal de conținut Viacom18, divertisment în masă hindi, Manisha Sharma, spune: „Bigg Boss se descurcă foarte bine - popularitatea sa a crescut abia odată cu anii. S-a deschis cu o perspectivă de 6,9 milioane pe HSM Urban și a ajuns deja la peste 140 de milioane de indieni, ceea ce este un număr foarte mare. La fel de digital, emisiunea primește numere uimitoare. Este a doua cea mai bună lansare din acest an în emisiunile non-ficțiune. "
În special, Bigg Boss a ajutat și Viacom18 să obțină mai multe bile de ochi pe Voot. „Voot a avut aproape 60 de milioane de utilizatori lunari. Însă, de la lansarea lui Bigg Boss, acest număr a ajuns la 80 de milioane. Bigg Boss Kannada are, de asemenea, multă tracțiune asupra lui Voot ”, dezvăluie Sharma.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu