Făcând din Pepsi o băutură să tânjească și să pună Likee pe radarul fiecărui utilizator de rețea socială, a treia tranșă din franciza Dabangg a lui Salman Khan nu este doar povestea unui polițist, ci și cea a mărcilor - mai ales cele pe care actorul însuși le susține.
Pentru a vă bucura de puterea Bollywoodului, probați acest lucru: Elveția este încă cunoscută pentru Raj și Simran și DDLJ ducând mii de turiști indieni în această țară în fiecare an până la această dată, chiar și la 25 de ani de la lansare. Așadar, atunci când Salman joacă un film într-un film, mărcile se asigură că vor apărea pentru a împărtăși ceva spațiu pe ecran cu Bhai.
Cu puțin peste o lună în urmă, când Pepsi a semnat Salman ca ambasador al brandului lor, erau siguri de alegerea lor. Un purtător de cuvânt al Pepsi a spus: „Suntem încântați să anunțăm colaborarea lui Pepsi cu superstarul Bollywood, Salman Khan. În ultimul an, SWAG a fost mesajul care stă la baza campaniilor lui Brand Pepsi, care sărbătorește în prezent încrederea în sine a consumatorului indian. În 2020, așteptăm cu nerăbdare să construim propunerea brandului „Har Ghoont Mein Swag” cu Salman în 2020. ”
Se pare că este mândria lui Salman pe care au contat brandurile în timp ce plănuiau integrări cu filmul. Dabangg 3 este primul film Bollywood care a creat o melodie completă (Swag Song) în colaborare cu Pepsi. În afară de branding-ul în film, filmul a eliminat și toate stopurile pentru promoțiile digitale.
Dabangg 3 a înregistrat vânzări de bilete în valoare de Rs 80 crore în primul său weekend în sine, asigurând atingerea maximă a mărcilor care și-au plasat produsele în film „nu atât de subtil”.
Într-o inițiativă de integrare a mărcii aproape „în fața ta”, „Dabangg 3” a avut un succes destul de mare când vine vorba de comunicarea unei povești de brand. Vizionarea de filme la teatru nu mai este „lipsită de reclame”, mai ales dacă cineva urmărește cea mai recentă ofertă Salman.
Într-o inițiativă de integrare a mărcii aproape „în fața ta”, „Dabangg 3” a avut un succes destul de mare când vine vorba de comunicarea unei povești de brand. Vizionarea de filme la teatru nu mai este „lipsită de reclame”, mai ales dacă cineva urmărește cea mai recentă ofertă Salman.
Prima plasare a mărcii - Astral Pipes - vine în primele 10 minute. Salman a fost chipul brandului din 2014 și acest lucru pare să asigure mărcii o secvență de acțiune de două minute. Cartoanele cu țeavă Astral plasate în scena luptei sunt greu de ratat.
Pe lângă destinațiile de plasare pe ecran, Likee, platforma globală de creație video scurtă de la Singapore, bazată pe BIGO Technology, s-a asociat cu Salman Khan Films (SKF) pentru a promova „Dabangg 3” ca partener digital oficial al filmului. #HudHudDabanggChallenge a traversat 275 de milioane de vizualizări pe Likee în doar două zile. La fel ca numerele de la box office, impresiile de pe rețelele de socializare au luat și jocul mărcii cu o notă mai mare, cu destinații de plasare a produselor și integrări ale mărcii.
Publicul a văzut, de asemenea, sclipiri ale altor mărci precum MX Player, telefoane VIVO și chiar poliția UP.
Filmul garantează vizibilitate de 100 la sută pentru mărcile din geografii, deoarece a fost lansat în 5 limbi - hindi, kannada, tamilă, teluguă și malajă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu