joi, 26 decembrie 2019

La multi ani Salman Khan 54 cu 5 inimi de aur

De mic copil il cunosc pe acest om , nu conteaa ca pe micile ecrane sau  real conteaza ca stiu ce am ales un om nemaipomenit ca se  gasecg foarte putin pe acest  pamant, la incept pe tit ne-a castigat cu framecul si aspectul sau apoi inima si gesturile sai, apoi cu creeatiil esi caracterul sa de neinvins , acest om merita toata iubirea si respectul, eu din prima clipa cand l-am vaut am stiut ca este omul perfect potrivit de a fi preferate, a fost neiintelegeeri legate de dragostea asta inferna cu Vantur, dar nu ne pasa noi il iubim pe el si ce, el scoate pe gura. IL PLAC DIN CAP PAMA IN PICIOARE DA SI LA MINTE SI SUGLET O SA VA DA-T SAMA CINE E CU ADEVARAT DACA PRIN CE A-TI CITI DE AICI V-AM LAMURIT E DE NESPUS IN CUVINTE  UN OM CAT O 100 DABAGG KHAN KING KHAN , LA MULTI ANI SALMAN SA TRAETI 100 DE ANII SA AI SANATATE PROSPERITATE BOGATIE  SI MAI MAI ALES IN SUFLET AI DESTULA , LA MULTI ANI REGELUI DIN PARTEA https://fansalmankhan65.blogspot.com/
OMUL ACESTA A MULCIT O VIATA SA AJUTE PE CEI DIN UR SI FANII SAI LASA MULT IN IMNMA LUI.....MAI  ALES ITI MULTUMIM CA PE ACESTA LUME EXISTA ACEST OM TE IUBIM NESUS , CHIAR DACA SI EU MAICALLC TRAMB SI MAI AM UN EROU ...EI RAMANE MEREU IN SUFLETUL MEREU MARE KHAAAN!!!!
HP BHAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!
Imagini pentru happy birthday SALMAN 54 2019
SA TRAIIIITI 1000 DE ANIIIIII SALMAAAAAAAAAAAAAAAN...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu