joi, 26 decembrie 2019

Salman Khan este în industrie de trei decenii. Filmul său Maine Pyar Kiya a fost primul său rol de actor principal care urmează să împlinească 30 de ani. Înainte de concertul său în regia Biwi Ho To Aisi și Sooraj Barjatya, el a jucat într-un anunț care a fost regizat de realizatorul de reclame Kailash Surendranath. El a fost, de asemenea, mentorul său în primele zile.

În cadrul emisiunii Tara Sharma, Salman Khan a dezvăluit recent cum a primit prima sa oportunitate într-o reclamă, iar motivul din spatele acesteia a fost să impresioneze o fată. „Am înot într-o zi la clubul Sea Rock și am văzut această domnișoară cu adevărat frumoasă, trecând pe lângă un sari roșu. Pentru a o impresiona, m-am scufundat în apă și fiind un astfel de idiot, am înotat toată lungimea sub apă. Deci, când am ieșit pe partea cealaltă, ea nu era acolo. A doua zi, primesc un apel de la Far Productions, spunând că vor să fac o reclamă pentru băuturi reci - era Campa Cola, în acel moment. Mă întrebam: „Cum s-a întâmplat asta?”, A spus el.

„M-am dus să-l cunosc pe Kailash cu mătușa mea. Am spus: „Bine, terminat. Dar cine ți-a dat numărul meu? ”El a spus:„ Fata aceea pe care încercați să o impresionați este prietena mea. Mi-a spus că acest tip înoată foarte bine. Trebuia să filmăm asta în Maldive și au vrut pe cineva care să știe să înoate sub apă. Eu și soția lui Jackie (Shroff), Ayesha, am fost singurii doi care au putut face acele ture sub apă. Așa m-am confruntat cu camera foto pentru prima dată ”, a adăugat el.

Între timp, Salman Khan joacă rolul lui Dabangg 3, care se află în teatre. El va fi văzut în Radhe - Your Most Wanted Bhai, care este, de asemenea, regizat de Prabhu Deva. Este programat pentru lansarea Eid 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu