luni, 30 decembrie 2019

Salman Khan mulțumește fanilor, deoarece împlinește cu succes 30 de ani la Bollywood

Superstarul Salman Khan, deși a sunat recent în ziua de 54 de ani, și-a încheiat, de asemenea, călătoria de treizeci de ani în Bollywood. Actorul care și-a făcut debutul în rolul principal cu filmul Maine Pyar Kiya pe 29 decembrie 1989 și-a acreditat fanii pentru cariera sa remarcabilă.

"Un mare mulțumire oamenilor care m-au făcut să fiu cine sunt, fanii mei și binevoitorii deopotrivă. Cel mai important lucru din viața unui actor este călătoria, iar călătoria mea nu a fost deloc uimitoare", a spus Salman pentru PTI News .

Actorul Dabangg, reflectând asupra experienței sale de învățare, a mai împărtășit: "Am văzut atât de multe și am întâlnit atât de mulți oameni strălucitori pe parcurs, care m-au învățat atât de mult și m-au sculptat în persoana care sunt. Motivația mea de a lucra a fost întotdeauna au fost fanii care îmi dau dragoste necondiționată și din cauza lor mă străduiesc mereu să îmi transmit tot ce e mai bun pentru ei. "

Indiferent dacă este vorba despre o comedie sau o scenă de acțiune, Salman și-a arătat abilitățile sale de actorie deosebite, înfășurând o varietate de roluri.

 Cariera sa a luat o turnură majoră cu filmul său Wanted, făcându-l una dintre cele mai strălucite vedete din cinematografia indiană. Cu recentul său film, Dabangg 3, actorul Bodyguard a obținut de asemenea creditul pentru intrarea în Rs100 crore-club consecutiv pentru a 15-a oară.

Pe planul de lucru, Salman este ocupat în prezent în filmările viitorului său film de acțiune Radhe, care urmează să ajungă la cinematografe pe 22 mai 2020. Fanii vor putea să-și vadă actorul preferat jucând în Kick 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu