
Potrivit companiei, campania arată că Khan revitalizează poziționarea tinerească a brandului. Pe fundalul unor imagini vizibile pe plajă și vesele, TVC țesă fără efort mesajul mărcii - „Keep Chillin, Keep
Ideea TVC se învârte în jurul tinerilor. Scopul este de a captura tot felul de telespectatori de pe stream-uri OTT, dependenți de social media pentru iubitorii de seriale TV. Khan va fi văzut într-un nou avatar nemaipomenit în care arată fără efort ultima colecție de încălțăminte din Bahamas, în timp ce propune conceptul de distracție reală. Ideea este de a combina bunăstarea digitală într-o manieră plină de distracție cu noul film publicitar.
TVC-ul de 30 de secunde se deschide cu imaginile unei plaje în care Khan observă un grup de tineri care stau pe punțile de pe plajă, lipiți de telefoanele lor. Salman ridică pălăria de pe față și fluieră la grupul de fete.
„Brandul a reușit întotdeauna să se adreseze maselor cu confortul său încorporat și credibilitatea produselor”, a adăugat Khan.
Gaurav Dua , director executiv, vânzări și marketing , Relaxo Footwears , a declarat: „Salman Khan, care a fost fața brandului de ceva vreme, se încadrează perfect în timp ce taie pe toate categoriile de vârstă, în special tineretul și nu există nimeni mai bun. decât el ca să răspândească acest mesaj într-un mod super ciudat și cel mai eficient. Noul TVC aduce energie în audiență, motivându-i să facă o pauză din viața lor digitală și să se rededice pentru a explora noi experiențe în viața reală. "
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu