vineri, 22 mai 2020

New Delhi: Noua moarte focar de coronavirus a schimbat lumea, destul de literal! De la îmbrățișări, strângeri de mână până la măști, sângerare și un „namaste” obligatoriu - am parcurs un drum lung. La fel ca alte câteva afaceri, industria filmelor și a televiziunii a fost afectată de blocaj, în timp ce spectatorii au pierdut farmecul de a urmări magia de 70 mm. Cu Eid după colț, anul acesta este o excepție când superstarul Salman Khan nu are niciun fel de lansare. De asemenea, s-a întâmplat o dată în 2013, când nu a avut nici o lansare Eid pentru fani. Cu toate acestea, din 2010 până în 2019, cu excepția anului 2013, Sallu Bhai a avut o lansare de succes a lui Eid, care i-a distrat pe fanii săi ani de zile.
Criticul de film notat și analistul comercial Taran Adarsh ​​au împărtășit detalii despre lansările lui Salman's Eid și despre prima colecție Box Office, de-a lungul anilor, în perioada 2010-2019.
taran adarsh @taran_adarsh
Salman Khan and #Eid... *Day 1* biz
2010: #Dabangg ₹ 14.50 cr
2011: #Bodyguard ₹ 21.60 cr
2012: #ETT ₹ 32.93 cr
2014: #Kick ₹ 26.40 cr
2015: #BajrangiBhaijaan ₹ 27.25 cr
2016: #Sultan ₹ 36.54 cr
2017: #Tubelight ₹ 21.15 cr
2018: #Race3 ₹ 29.17 cr
2019: #Bharat ₹ 42.30 cr
 Privind scenariul actual, mai mulți producători de film au optat pentru lansarea digitală a filmelor OTT, precum „Ghoomketu”, „Gulabo Sitabo”, „Shakuntala Devi biopic” din Bollywood și Ponmagal Vandha, Penguin, Sufiyum Sujatayum, Law și „French Biryani în Tamil , Limbile telugu, malajă și kannada.
Entertainment News: This Eid, no Salman Khan film at Box Office due to coronavirus COVID-19 - Opening day collection of his previous Eid releases

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu