Cele trei celebrități feminine au fost căutate, în medie, 39 de lakh, 31 lakh și 19 lakh de ori între ianuarie și aprilie 2020, potrivit unui studiu SEMrush după analizarea datelor globale.
De asemenea, studiul a descoperit că Salman Khan, Virat Kohli și Hrithik Roshan la nivel mondial erau cele mai căutate celebrități masculine din India. Fiecare, respectiv, a fost căutat în medie de 21 lakh, 20 lakh și 13 lakh de ori.
După cum arată numerele, raportul afirmă că noțiunea că „celebritățile de sex masculin sunt mult mai populare și mai comercializabile decât celebritățile feminine” nu este adevărată.
În ordine descrescătoare, alte celebrități masculine din primii zece au fost Rohit Sharma, Allu Arjun, Shah Rukh Khan, Tiger Shroff, Vijay Deverakonda, MS Dhoni și Mahesh Babu.
Celelalte femei celebritate, în ordine descendentă, au fost Deepika Padukone, Alia Bhatt, Disha Patani, Sara Ali Khan, Kareena Kapoor Khan, Shraddha Kapoor și Rashmika Mandanna.
De asemenea, studiul a descoperit că fanii reacționează la postările celebrităților din social media pentru a răspândi conștientizarea cu privire la pandemia coronavirusului.
În cel mai popular tweet al său, Salman și-a îndemnat adepții să ia situația în serios. Tweetul a fost vizualizat de 1,3 milioane de ori și a retweetat de peste 20.000 de ori. Unul dintre cele mai populare tweet-uri ale lui Priyanka vine în sprijinul luptei împotriva COVID-19. În tweet, ea și-a asigurat fanii că există o lumină la capătul tunelului.
"Femeile indiene au un avantaj fata de barbati. Cercetarile noastre arata ca cea mai cautata celebritate indiana nu este un barbat, ci o femeie, si anume Priyanka Chopra. Pe parcursul celor trei luni, studiul a fost realizat, a fost cautata de aproape 20 de lakh mai mult oameni decât Salman Khan - cei mai căutați celebrități masculine din India ”

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu