joi, 11 iunie 2020

Salman Khan devine ambasador al mărcii Pepsi în Bangladesh!

Brandul de băuturi Pepsi și-a anunțat colaborarea cu superstarul Bollywood, Salman Khan, în calitate de ambasador al mărcii în Bangladesh.


imagine

Ca brand centric pentru tineret, Pepsi a avut mereu degetul pe pulsul schimbării timpurilor și a tendințelor, iar în această vară, brandul, împreună cu Salman Khan, aduce la viață unicul cuvânt care definește tinerețea de azi - SWAG.
Noua campanie „Proti-Chumuk-e-SWAG” a lui Pepsi se bazează pe ideea că tinerii din țară nu au fost niciodată la fel de încrezători și de aspirați ca acum. Prin intermediul campaniei, Pepsi va scoate la iveală spiritul generației de astăzi, care se referă la expunerea conștiinței de sine și a vieții de viață în termeni proprii cu SWAG.
În centrul acestei campanii se află Salman Khan, superstar și acum ambasador al mărcii Pepsi în țară. Campania „Proti-Chumuk-e-SWAG” a fost lansată cu un TVC în care apare actorul, care îi arată în marcă avatarul său încrezător și izbitor, care se sincronizează perfect cu personalitatea sa.
Vorbind despre numirea sa ca ambasador al mărcii și TVC, Salman Khan a spus: „Sunt foarte fericit că am venit la bord ca ambasador al mărcii Pepsi în Bangladesh. Oamenii din Bangladesh mi-au arătat o dragoste imensă de-a lungul anilor și sunt sigur că vor continua să facă acest lucru pe măsură ce voi începe această nouă călătorie cu Pepsi. Propunerea Proti-Chumuk-e-Swag abordează problemele centrice pentru tineri și le abordează într-un mod foarte relatabil. Sunt încrezător că noua campanie va rezona puternic cu consumatorii din toată țara. ”
Pepsi este brandul CSD cu cea mai rapidă creștere din Bangladesh și suntem încântați să prezentăm propunerea de brand Proti-Chumuk-e-SWAG azi. Asocierea noastră cu Salman Khan este o etapă pe care ne propunem să o sărbătorim în această vară ”, a declarat un purtător de cuvânt al Transcom Beaches Ltd.
"Salman are o fanbase în creștere rapidă în țară și este cunoscut că are o legătură puternică între generații și genuri. Este o icoană a tineretului în toată țara, iar popularitatea, apelul masiv și legătura cu publicul îl fac alegerea perfectă pentru campanie. "Credem cu tărie că rezonează cu cuvântul SWAG într-un mod pe care nimeni altcineva nu-l poate și suntem încrezători că atitudinea lui fără efort le va permite generației de astăzi să se relaționeze puternic cu el", a adăugat purtătorul de cuvânt. "Pepsi a fost întotdeauna un brand centrat în tineret și a avut pulsul asupra tendințelor în schimbare, a evoluției timpurilor și a credințelor generației tinere. De fapt, am creat întotdeauna campanii care rezonează cu ideile lor contemporane. Noua noastră campanie pentru această vară, Proti-Chumuk-e-SWAG reflectă modul în care tinerii ar trebui să abordeze judecata societății - cu încredere în sine, credință de sine nesuferită și SWAG irefutabilă. Asocierea lui Salman cu marca sporește propunerea Swag și așteptăm cu nerăbdare să o construim pentru una dintre cele mai mari campanii ale noastre din Bangladesh în 2020 și pentru a aduce viață prin mai multe puncte de pasiune pentru consumatori în cursul anului ”, a declarat un purtător de cuvânt al PepsiCo Bangladesh.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu