De
mai bine de o lună, au existat speculații conform cărora Disney +
Hotstar, una dintre cele mai mari platforme de streaming, a achiziționat
mai mult de jumătate de duzină de filme pentru o lansare directă OTT
din cauza blocării provocate de Coronavirus. Astăzi, 29 iunie, suspansul
a fost în sfârșit dezvăluit și a ieșit la iveală că 7 filme vor sări
lansarea teatrală și vor ajunge imediat pe internet. Aceste filme sunt
comedia de groază a lui Akshay Kumar, Laxmmi Bomb, saga de război a lui
Ajay Devgn, Bhuj - The Pride Of India, ultimul film al lui Sushant Singh
Rajput, Dil Bechara, revenirea regizorală a lui Mahesh Bhatt Sadak 2,
drama lui Bhhshan Bhchan, Big Bull, comica lui Kunal Kemmu Loot și
povestea de dragoste a lui Vidyut Jammwal, Khuda Hafiz.
După
cum era de așteptat, expozanții sunt dezamăgiți de acest anunț istoric.
Deja suferă de când cinematografele sunt închise de mai bine de 3 luni.
Și odată ce blocarea se extinde în majoritatea statelor majore până la
sfârșitul lunii iulie, toți vor avea de suferit mai mult. Într-un astfel
de scenariu, să vezi 7 filme care se îndreaptă direct la OTT, inclusiv
puține proiecte de tip star care ar fi putut atrage publicul în
cinematografe în număr mare, nu doar că le-au întristat, ci și-au
înfuriat expozanții. În timp ce reprezentanții lanțurilor multiplex erau
indisponibile, expozanții cu un singur ecran și-au făcut clar
nemulțumirea.
Akshaye
Rathi, expozant și distribuitor de film, spune: „Cu toții am văzut că
vine de la 1 ½ luni. Prin urmare, eram cu toții pregătiți să vedem acest
lucru. În calitate de expozant, aș spune că este un pic dezamăgitor,
deoarece unele dintre aceste filme ar fi putut de fapt să joace un rol
în învierea mediului foarte mare care le-a făcut astfel de vedete mari. "
Un foarte supărat Vishek Chauhan, proprietarul Roopbani Cinema din
Bihar, spune furios: „Cred că Bollywood a sărit arma și a apăsat prea
devreme butonul de panică. Acest lucru va avea un impact pe termen lung
foarte rău asupra industriei cinematografice hindi. " Raj Bansal,
proprietarul teatrului Paradise Entertainment din Jaipur, afirmă: „Nu
sunt foarte mulțumit de acest anunț. Ar fi trebuit să aștepte ceva mai
mult timp, cel puțin două luni. Am înțeles că au investit foarte mult în
aceste filme și trebuie să fi avut motivele lor.Dar în acest timp de
criză, ar trebui să ne sprijinim reciproc. ”
Vishek
Chauhan precizează că „Bollywood este în pericol, teatrele nu sunt” și,
de asemenea, adaugă: „Oamenii simt asta chiar acum că teatrele vor
suferi dacă filmele hindi vor ajunge la TV sau OTT. Hollywood-ul a
început această tendință de lansare a filmelor pe platformele de
streaming în blocaj, iar primul film care a făcut acest lucru a fost
Trolls World Tour. Dar acel film poate fi accesat prin PVOD (Premium
Video-On-Demand) și nu prin SVOD (abonament Video-On-Demand). Așadar,
trebuie să plătiți 19,99 USD pentru a cumpăra filmul și apoi veți ajunge
să îl vizionați. În cazul nostru, accesibilitatea este atât de ușoară
pentru aceste filme noi, încât filmele tale ar fi considerate în același
suflu ca Aarya și Chaman Bahaar. Uită-te la Gulabo Sitabo - a venit și
nu a mers în timp. Ideea mea este că, ceea ce face ca actorii să fie
vedete este atunci când oamenii se confruntă cu probleme să se îndrepte
spre o sală de cinemastând într-o coadă și apoi urmărindu-i
performanțele pe ecranul mare. Așadar, dacă filmul lui Akshay Kumar va
fi accesibil online fără niciun efort acasă, Akshay Kumar nu va mai fi
acea stea! El și Ajay Devgn tocmai și-au ucis propria stardom. Disney
și-a păstrat gata filmul de la Hollywood, Black Widow. Chiar și No Time
To Die de James Bond este gata de lansare. Dar aceste filme sunt ținute
pentru lansare teatrală. Toh fir yeh log kyun apni film lansare online
kar rahe hai? "Toh fir yeh log kyun apni film lansare online kar rahe
hai? "Toh fir yeh log kyun apni film lansare online kar rahe hai? "
Gândurile lui Sandeep Jain, un expozant de la Indore și Bhopal, sunt în sincronizare. El afirmă: „Ceea ce fac ei este greșit. Ei încearcă să distrugă mediul care le-a făcut stele atât de mari. A existat vreo vedetă de la OTT? Alia Bhatt a devenit o nebunie pentru că a debutat în Student Of the Year, care a lansat în cinematografe. Același lucru este valabil și pentru alți actori. ”
Vishek Chauhan adaugă în continuare: „Suriya nu își dă filmul pe internet. Vijay nu și-a dat Master filmul final pe o platformă OTT. La fel se întâmplă și cu Dhanush, Chiyaan Vikram și Mahesh Babu. Toți au refuzat oferta de la OTT pentru că știu de unde vine stardomul lor. Și uitați-vă la actorii noștri Bollywood. Își omoară stâlpul pe care l-au cultivat cu durere de-a lungul anilor. Ei uită că stardom jaane în timp vrea lagta hai. "
Alți
expozanți sunt de acord și că acum vor prefera preferința filmelor din
alte limbi. Akshaye Rathi spune: „Teatrele au supraviețuit o sută de ani
și vor supraviețui suficient de mult. Singurul lucru care s-ar putea
schimba este conținutul care atinge mediul teatral. Dacă vedeți, în
toate celelalte industrii, de la sud până la Hollywood, toate filmele cu
corturi au fost reținute pentru teatru. Deci, dacă aceste filme hindi
nu se lansează, vor exista destule filme de la Hollywood și Southern în
versiuni hindi numite și, de asemenea, filme regionale care vor lua acel
spațiu și vor aduce oamenii în cinematografe, astfel încât să-și
păstreze partea de divertisment. " Manoj Desai, directorul executiv al
multiplexului G7 din Mumbai, cunoscut popular drept complexul
cinematografic Gaiety-Galaxy, este de acord, spunând: „Vom acorda acum
preferință filmelor din Sud, care sunt dublate în hindi. De asemenea,vom
arăta flick Hollywood-uri supranumite. Și sunt sigură că publicul va
veni la aceste filme, deoarece aceste filme au foarte mult divertisment.
Acțiunea din filmele de la Hollywood este uimitoare. În ceea ce
privește filmele din Sud, și acțiunea lor este un deliciu vizual. De
asemenea, melodiile lor fac un ceas minunat. ”
Vishek
Chauhan susține, de asemenea, că OTT nu va oferi acestor filme
vizibilitatea dorită și meritată. El spune că „Uday Shankar (Compania
Walt Disney [Asia Pacific] și președintele Star & Disney India)
susțin că există 50 de smartphone-uri crore în India și, prin urmare,
atingerea este extraordinară pentru aceste 7 filme. Dacă acesta este
cazul, atunci de ce platforma dvs. are doar 80 de abonați lakhs? Cel
puțin, filmele lui Akshay Kumar din cinematografe primesc pachete de 2
sau 2,5 crore. Baza dvs. de abonați este mai mică de jumătate din
aceasta. Bollywood trebuie să decidă pentru cine face filmul. Dacă dau
filme pe internet, atunci Bollywood va deveni o industrie OTT. "
Din
fericire, nu toate s-au pierdut. Există încă multe filme importante de
la Bollywood, care vor veni direct în teatre. Akshaye Rathi exclamă:
„Există destul de multe filme hindi, precum Sooryavanshi, '83, Coolie No
1, Radhe, etc, care vor ajunge la cinematografe." De acord, Raj Bansal
spune: „Cei care vor susține filmele lor vor beneficia mai mult. Este o
chestiune de timp."
Cu
toate acestea, celelalte industrii sunt deja toate gata să profite.
Vishek Chauhan dezvăluie: „În ziua în care Disney + Hotstar a anunțat și
a învătat despre lansarea a 7 filme pe OTT, Warner Bros a trimis un
mail tuturor expozanților din țară că filmele lor de la Hollywood Tenet
și Wonder Woman 1984 au lansat doar în teatre. Universal Pictures ne
spune în mod regulat că lansează No Time To Die doar în teatre. Ideea
din spatele acestor mesaje este că, dacă Bollywood se dă la o parte,
atunci Hollywood-ul va avea o rulare gratuită în cinematografele din
India. În mod similar, în partea de sud, producătorii ne-au cerut să le
lăsăm filmele să se lanseze simultan în centura nordică și occidentală. "
De acum, expozanții suferă imens, iar anunțul Disney + Hotstar s-a adăugat la rău. Manoj Desai Rues, „Barbaad ho rahe hai hum log log platform on digital aabaad ho rahe hai. Aaj
Maharashtra mein 31 iulie închidere extinde ho gaya lekin Uddhav
Thackeray ji ne teatre ke baare mein ek lafz dori bola hai. "
Sandeep Jain are ultimul cuvânt și este încrezător că, odată ce blocarea va fi ridicată, expozanții vor beneficia. „Odată ce lucrurile vor reveni la normal, telespectatorii vor uita OTT și vor veni la cinematografe. Chiar și când a sosit tehnologia VCR, ne-am confruntat cu unele probleme. În acest moment, cu teatrele închise, aceste platforme capătă atât de multă importanță. Dar mai târziu, publicul se va aglomera la teatre la fel ca pe vremuri. ”
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
-
Unul dintre cele mai îndrăgite emisiuni din Câștigătorul lui Khatron Ke Khiladi, Sidharth Shukla, are un alt credit de adăugat la linia ...
-
Photos: Salman Khan, Saiee Manjrekar, Shilpa Shetty, Daisy Shah attend Ramesh Taurani's Diwali bash Cu toate acestea, este încă de 1...
-
Mouni Roy, Rajkummar Rao and Boman Irani will join Salman Khan for a fun-filled Bigg Boss 13 special episode. The actors w...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu