De exemplu, dacă vorbim despre Twitter, platforma folosește Re-tweet-uri și adepți pentru a determina celebrele implicări în social media cu fanii. În ceea ce privește Facebook, platforma garantează implicarea rețelelor sociale prin acțiuni, aprecieri și adepți, iar în ceea ce privește Instagram, aceasta se bazează exclusiv pe like-uri și urmăritori. Așa că, de exemplu, dacă spunem, Shah Rukh Khan își postează selfie-ul sau o fotografie cu familia sa pe rețelele de socializare, în timp ce acțiunile și aprecierile ne spun despre popularitatea postării, indică de ce fanii / utilizatorii investesc timp în social SRK canal media și de ce doresc să vadă mai mult conținutul său în mod regulat. Urmările sunt, prin urmare, un tip de conversie, similar cu faptul că un vizitator se înscrie la o listă de e-mail. În timp ce fanii celebri ai serialului împărtășesc postările pentru a sărbători actorul, totuși, nu toate angajamentele în social media sunt pozitive, deoarece o postare poate fi virală din motive negative, iar celeb-ul poate fi trolled pe social media. Așadar, implicarea social media a fost istoric o metrică comună pentru evaluarea performan



ței în social media.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu