vineri, 13 noiembrie 2020

O men

★ Noua campanie digitală a lui Pepsi cu Salman Khan celebrează dragostea Indiei pentru greier

O extensie a campaniei mărcii Har Ghoont Mein Swag, cel mai recent film îl are pe actor să le ceară fanilor să bea Pepsi și să se bucure de cricket cu familia și prietenii ...

10 noiembrie 2020

În acest sezon sportiv, marca de băuturi Pepsi® se alătură sărbătorilor și aduce un omagiu pasiunii nemuritoare a Indiei pentru cricket. Marca a dezvăluit astăzi un nou film digital ca un omagiu adus celui mai iubit sport din India, cerându-le fanilor să se bucure de Pepsi în timp ce își urmăresc sportul preferat.


Filmul prezintă superstarul din Bollywood, Salman Khan, vorbind despre modul în care fiecare indian va bea Pepsi®️, băutura fiind acum disponibilă la 50 Rs pentru 1,25 litri.


Un purtător de cuvânt al PepsiCo India a spus: „Pepsi a inovat întotdeauna și a comunicat cu consumatorii prin acele puncte de pasiune relevante pentru ei - greierul fiind unul dintre punctele cheie ale pasiunii pentru generația de astăzi. Suntem încântați să sărbătorim dragostea Indiei pentru cricket și spiritul nemuritor al fanilor de cricket prin noul film, cerându-le fiecărui fan să bea Pepsi și să se bucure de sport împreună cu familia și prietenii. ”

Filmul ciudat este o extensie a campaniei Har Ghoont Mein Swag a mărcii, iar introducerea pachetului de 1,25 litri la INR 50 asigură momente de întâlnire pentru prieteni și familie în timpul meciurilor de cricket, devenind mai memorabile în acest sezon.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu