Marca și-a abandonat propunerea de „corectitudine” și subliniază faptul că este „andar se fair” cu „bhai ki cream”.
Emami Fair And Handsome, un brand de cremă de echitate de vârf, a suferit o transformare de fel. Una, și-a schimbat poziționarea de la corectitudine la strălucire. În al doilea rând, marca a semnat-o pe steaua Bollywood, Salman Khan, ca noua sa față, în timp ce ambasadorul său anterior a fost superstarul Shah Rukh Kahn pe care la semnat în 2007.
Emami a lansat două reclame cu Salman Khan. Cea pentru Fair & Handsome Radiance Cream a marcat schimbarea poziționării mărcii. În el, vedem că actorul prezintă beneficiile cremei, cum ar fi protecția solară și „strălucirea instantanee” și handsomegiri. Al doilea anunț a fost pentru spălarea feței Fair & Handsome, care vorbea și despre strălucire.
Aceasta este o schimbare marcată de la vechea comunicare Fair And Handsome axată pe corectitudine. Un alt aspect interesant a fost și schimbarea ambalajului. Vechiul pachet avea o imagine „înainte și după” a unui tip (piele închisă la piele deschisă), noul pachet conține propunerea de strălucire.
2020 a fost un moment dificil pentru brandurile de cremă de echitate care au fost supuse controlului în lumina mișcării Black Lives Matter. Hindustan Unilever, un gigant FMCG, a anunțat că va renunța la „Fair” din crema de fairness Fair & Lovely în iunie 2020 și o lună mai târziu, a dezvăluit noul nume - Glow & Lovely, iar gama pentru bărbați va fi redenumită Glow & Handsome.
Sanjiv Mehta, președinte și director general, HUL a spus: „... comunicarea de marcă a progresat de la corectitudine la strălucire, ceea ce reprezintă o măsură mai holistică și mai inclusivă a pielii sănătoase. Acest lucru a fost văzut în cântecul de publicitate / rap al mărcii, unde a echivalat strălucirea cu identitatea.
Emami, ca răspuns la schimbarea numelui pentru crema de echitate pentru bărbați, a declarat că a fost șocată deoarece „Emami Limited, producător al mărcii de produse de îngrijire pentru bărbați„ Târg și Frumos ”este liderul pieței în crema de echitate pentru bărbați, cu proprietate legală a mărcilor comerciale . Am lansat deja o săptămână în urmă marca noastră „Emami Glow & Handsome” digital și aplicația necesară a fost deja adresată autorităților competente. ”
Lupta pentru marcă a ajuns în fața instanței și, conform unui raport al Times of India din august, „Înalta Curte din Bombay a acordat Hindustan Unilever (HUL) ajutor provizoriu în rândul său de mărci comerciale cu Emami pentru utilizarea„ Glow & Handsome ”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu