vineri, 12 martie 2021

Salman Khan reîmprospătează consumatorii cu Swag în noua campanie Pepsi!

 

Această campanie este în concordanță cu descoperirea cercetării Nielsen care a spus că Pepsi este acum chiar mai „răcoritoare”.

9 martie 2021 

Pepsi a lansat o nouă campanie cu ambasadorul de marcă Salman Khan . Această campanie este în concordanță cu descoperirea cercetării Nielsen care a spus că Pepsi este acum chiar mai „ răcoritoare ”.



O prelungire a campaniei „Har Ghoont Mein Swag Hai” a lui Pepsi , noul film îl arată pe Khan legându-se cu prietenii de un joc de morcov într-o zi fierbinte de vară. În același timp, un alt prieten este agățat de telefon vorbind cu prietena sa. Văzând această romantism în devenire, prietenul lui Khan exclamă „Whattay ashiq”. Participând la bătaie de joc, Khan spune „Whattay Garmi” și scoate o sticlă rece de Pepsi, ia o înot și proclamă „Whattay refreshing!” cu Swag.

Noul TVC va fi amplificat pe televizor, digital , exterior și social media cu un sunet surround de 360 ​​de grade.

imagine


„Pepsi a fost întotdeauna alegerea generației SWAG și, odată cu apropierea verilor, marca oferă o propunere și mai răcoritoare consumatorilor. Am primit feedback excelent asupra produsului și alimentați de acest sentiment pozitiv, am lansat o campanie ciudată de 360 ​​de grade pentru a ne asigura că consumatorii noștri se bucură de Pepsi ca niciodată ", a spus un purtător de cuvânt al PepsiCo India.


Odată cu creșterea coeficientului de răcorire al lui Pepsi, este o băutură perfectă pentru a bate vara cu SWAG. Sunt încrezător că toată lumea se va bucura de noul TVC, care este plin de ciudățenii și are ca scop să te bucuri de momente distractive cu un Pepsi rece ”, a adăugat Khan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu