miercuri, 14 aprilie 2021

Kavita Kaushik numește „Bigg Boss” lui Salman Khan un „reality-show fals” în timp ce răspunde unui Twitterati Unul dintre utilizatorii Twitter i-a scris lui Kavita Kaushik că nu ar fi trebuit să facă parte din „Bigg Boss 14”.

Kavita Kaushik, care făcea parte din Bigg Boss 14, s-a numit inadaptată după ce a participat la spectacol. Ea chiar a ieșit din reality show și a stârnit multiple controverse în timpul șederii sale în casă. Acum, pe pagina ei de Twitter, Kavita a numit-o pe Bigg Boss drept „fals reality show” după ce utilizatorul a declarat că și-a stricat imaginea participând la ea.

Tweetul fanului scria „Nu ar fi trebuit să faci Bigg Boss . Nu știu dacă sunt doar eu, dar mi-a făcut mult rău să-ți imaginez. Eu sunt fanul tău și îți doresc toate cele mai bune lucruri din viață”.

La care Kavita a răspuns: „Este ok așa cum se spune odată ce ți-ai stricat„ imaginea ”, ești liber! Acum nu dau o discuție despre ura sau dragostea celor care judecă pe cineva într-un reality show fals . "

 

Mai devreme, după ce a ieșit din casa Bigg Boss 14 , Kavita a clarificat pe pagina sa de Twitter că nu vrea să acorde nicio interviuri nimănui. Ea a postat pe Twitter: „Dragi YouTubers, iar cei care trimit mesaje și apeluri pentru interviuri, vă rog să știți că, dacă mi-ar fi plăcut să dau mai multe explicații, aș fi rămas înapoi și nu aș fi ieșit după bunul plac, puteți continua să scrieți sau să spuneți orice, doar dacă pictează-mă rău, nu te opri doar la asta, fă-mă diavolul. Noroc! "

 Kavita Kaushik

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu