vineri, 9 aprilie 2021

Sangay Tsheltrim își va face debutul la Bollywood alături de Salman Khan!

New Delhi [India], 7 aprilie (ANI / ThePRTree): Câștigătorul domnului Bhutan 2017, Sangay Tsheltrim este pregătit să devină mare în industria Bollywood cu viitorul său film, Radhe. Actorul atrăgător va fi văzut împărtășind ecranul cu actorul Salman Khan în filmul mult așteptat.
Provenind din Bhutan, Sangay a fost un pasionat de fitness încă din copilărie și a câștigat două medalii de aur, una de argint și două de bronz pentru Bhutan la Campionatele din Asia . De la calitatea de cadet la Academia Națională de Apărare, Pune la rolul într-un film hindi alături de superstarul lui Bollywood, Salman Khan , Sangay știe cum să stăpânească fiecare artă prin abilitățile și talentul său extraordinar.  
Tânărul a servit și ca căpitan în forțele de elită care slujesc Majestății Sale, regele ca gardă de corp regală. Cu binecuvântările Majestății Sale, Sangay s-a retras voluntar în 2013 pentru a-și continua cariera în culturism. Dar pasiunea sa pentru actorie a dat un impuls carierei sale în 2018 cu un film de acțiune de succes intitulat „Singye” pentru care a obținut și cel mai bun premiu de debut. În 2019, i s-a oferit să joace rolul principal în Rohingya în regia lui Haider Khan. Atunci actorul a venit la Mumbai pentru a se întâlni cu Haider Khan.

Vorbind despre experiența sa de a lucra cu renumitul actor Salman Khan , Sangay spune: „Îi sunt recunoscător ( Salman Khan ) că m-a considerat pentru că sunt o parte importantă a filmului său despre care nu pot dezvălui acum. Dar lucrul cu domnul Salman a fost fabulos. Acesta este un vis devenit realitate. Probabil că eram un copil când filmul său „Maine Pyaar Kiya” a fost lansat pe atunci. Și apoi mi-a plăcut și performanța sa în filmul său „Pyaar Kiya Toh Darna Kya”. Obișnuiam să fiu un tip slab care era foarte inspirat de fizicul său. ”
El adaugă în continuare: „Domnul Salman a fost cel care a înțeles că voi fi apt pentru rol, pentru că nu am fost niciodată și am audiat pentru el. Și când filmul a fost înfășurat, întreaga echipă a avut doar laude pentru mine, inclusiv Salman, domnul însuși ”.

imagine




Actorul dedicat urmează în prezent lecții de vorbire hindi și lucrează zi și noapte pentru a-și rafina abilitățile de actor. Când a fost întrebat despre cum și-a asumat rolul, Sangay spune: „Sunt un actor accidental. Am venit la Mumbai să-l întâlnesc pe prietenul meu Haider Khan (directorul Rohingya) care m-a dus la platourile din Dabbang 3 unde l-am întâlnit pe Salman Sir ca orice alt fan. Câteva luni mai târziu mi-a oferit un rol în filmul său și nu mi-am dat seama cât de norocos am fost până în ultimele 7-8 luni. Dar pentru prima dată ai noroc, dar ceea ce contează este meseria, talentul și devotamentul față de tine 

Filmul cu actorii Disha Patani, Randeep Hooda și Jackie Shroff va fi în curând disponibil pentru ca fanii să-l urmărească și Sangay este deja încântat de fanii săi să-l poată vedea împărtășind spațiu pe ecran cu Salman Khan .
Această poveste este oferită de ThePRTree. ANI nu va fi responsabilă în niciun fel pentru conținutul acestui articol

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu