Mult
așteptatul film Radhe - Your Most Wanted Bhai, lansat pe Eid, pe 13
mai, și, deși a obținut fluxuri record, recenziile nu au fost
încurajatoare. Majoritatea dintre ei au filmat prost filmul. Filmul
îl avea în rolul principal pe Salman Khan și, la un moment dat, filmele
sale nu erau doar mulți bani, ci făceau și o bucată de spectatori
fericiți. Astăzi, filmele sale s-ar putea să câștige bani, dar cuvântul din gură devine din ce în ce mai negativ. Pe lângă Radhe, chiar și Dabangg 3 (2019) și Race 3 (2018) nu au fost bine primite. Bharat (2019) a primit un răspuns mixt și, prin urmare, a fost subeficient.
Am cerut experților din comerț să vorbească despre această problemă și le-am documentat gândurile în această serie din două părți, care trebuie citită. Prima parte ar analiza ce se întâmplă greșit din partea superstarului, în timp ce a doua parte ar fi corectarea cursului și calea înainte pentru el.
A fost Radhe un proiect asamblat în grabă?
Cu
2 ani în urmă, un film ca Radhe - Cel mai dorit Bhai nu era nici măcar
pe nicovală. Salman Khan era pregătit să înceapă Inshallah cu Sanjay
Leela Bhansali și să-l lanseze în Eid 2020. Cu toate acestea, ambii au
avut consecințe. Salman nu a dorit să renunțe la Eid și, prin urmare, a
pus-o repede pe Radhe - Bhai cel mai dorit al tău. A afectat acest
factor produsul final într-un fel? Analistul comercial Taran Adarsh
spune că este posibil și adaugă: „Dacă ar fi vrut să aducă un film pe
Eid, ar fi trebuit să vină cu un conținut mai bun”.
Girish Johar, producător și analist de afaceri de film, este de asemenea de acord: „Da, acest factor a fost cu siguranță acolo. Și acum puterea sa stelară scade din cauza acestor motive. ” Cu toate acestea, analistul comercial Atul Mohan nu este de acord că scenariul a fost realizat într-o manieră grăbită și că a afectat filmul, „Chiar dacă scenariul este obișnuit, Salman Khan îl ridică. Și oricum, Radhe - Cel mai dorit tău Bhai avea tot ceea ce ți-ai dori într-un film al lui Salman Khan - bagajul, stilul, acțiunea, tipul bun care se luptă cu un rău, etc. ”
Ce se întâmplă cu Salman Khan?
Când
a fost întrebat ce se întâmplă cu Salman în filmele sale din trecut,
expertul în comerț, Komal Nahta, răspunde: „Alegerea subiectului lui
Salman nu este la înălțime. În timpul promoțiilor lui Bharat, el a spus
în emisiunea mea că vrea să-și spună ultimul cuvânt în filmul său. Așa
că își dă contribuțiile în direcție, muzică, versuri etc. Cu alte
cuvinte, se mută din nucleul său și atenția lui devine inutilă. El mi-a
spus că logica sa în spatele acestui lucru a fost că „Dacă ceva nu merge
bine, măcar mă pot învinovăți pe mine”. Dar de ce ai vrea să crezi că
orice ar merge prost în primul rând. Dacă le-ar lăsa pe ei, atunci
celelalte lucruri ar merge bine. Cu siguranță greșește aici și trebuie
să corecteze asta. ”
Taran
Adarsh spune: „Mi-e dor de Salman din vremurile anterioare, când
făcea filme precum Maine Pyar Kiya (1989), Andaz Apna Apna (1994) etc.
și chiar când făcea filme precum Bajrangi Bhaijaan (2015) și Sultan (
2016). Trebuie să repornească în loc să își recicleze propriile filme!
Oamenii nu se bucură cu adevărat de filmele sale în zilele noastre. Așa
cum am susținut întotdeauna, el este un flutur al industriei și dragul
maselor. Fandomul său este imens, dar trebuie să iasă din zona de
confort. El trebuie să facă diferite tipuri de filme, în parametrii
comerciali, desigur, cum a făcut-o cu Bajrangi Bhaijaan și Sultan.
Ambele filme au fost Rs. 300 crore grossers. În mod similar, în zilele
anterioare, când a făcut Sanam Bewafa (1991), Andaz Apna Apna, Baaghi
(1990) etc., ați văzut diferite nuanțe ale actorului Salman Khan. Era
gata să-și asume riscuri.Unde este acel Salman Khan? Îl caut
Girish Johar opinează: „Oamenii nu au putut digera că el scoate cascadorii incredibile. Chiar și filmele lui Tom Cruise au o acțiune nebună. Același lucru este valabil și pentru filmele Fast & Furious. Dar se face foarte convingător. ” El continuă: „Salman, fără îndoială, este cea mai mare stea de masă de astăzi. Așa că trebuie să se asigure că nu-și lasă publicul hardcore în urmă, deoarece îl iubesc orbește. Dar, în același timp, el trebuie să atingă cumva publicul milenar care face o mare parte a cinefililor din primele 10 orașe și, de asemenea, consumă conținut pe OTT. El nu poate face filme de masă și se așteaptă ca milenii să o facă. Prin urmare, trebuie să vină cu cinema comercial, dar inteligent, astfel încât ambele tipuri de public să aplaude filmul său. ”
Comerțul are prioritate față de conținut?
Celălalt
factor este cel al comerțului. Un film ca Race 3, în ciuda
trolling-ului și a performanței insuficiente, a făcut bani. Așadar,
experții în comerț au impresia că, din moment ce știe că filmele sale
sunt capabile să câștige un moolah decent, s-a instalat mulțumirea, ca
urmare. Komal Nahta explică: „Întreg scenariul de afaceri s-a schimbat
mult. Acesta este motivul pentru care aceste celebrități nu simt cu
adevărat ciupitul unui film "flop" sau al unui "conținut rău". Dacă le
spui că filmul lor este prost realizat, ei aruncă figuri către toată
lumea și argumentează: „Par itna paisa kamayi na meri film ne”. În
vremurile de astăzi, fiecare producător vedetă de astăzi, precum Khans,
Akshay Kumar, Ajay Devgn etc., va câștiga bani pe masă, indiferent de
modul în care este filmul. Acest lucru se întâmplă în 99% din cazuri. Jo
film kharidta hai, uska nuksaan hota hai. Dar aceste stele merg mai
departe deoarece nu au suferit financiar. Modelul de afaceri s-a
schimbat.Star-producer satelit aur television se itna paisa bana lete
hai kicinema business is not that important as it was before. Chiar și
fără teatru, reușesc să obțină profituri bune prin vânzarea drepturilor.
”
Taran Adarsh se întreabă că dacă filmele sale slabe fac atât de mult, atunci cerul ar fi limita pentru binele său creat. El își demonstrează punctul de vedere cu exemple: „Cursa 3 a fost profitabilă pentru producători și chiar Salman Khan a câștigat bani. Dar uită-te la afacerea pe care au făcut-o Sultan și Bajrangi Bhaijaan. Ambele au fost iubite de toți și, prin urmare, ambele filme au adunat Rs. Peste 300 de milioane fiecare. Comparați acest lucru cu Race 3 sau Dabangg 3. Deci, dovedește că undeva după curiozitatea inițială, afacerea a căzut. ”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu