Conglomeratul mass-media Strategia ZEEL de a experimenta lansarea pe mai multe platforme a „Radhe”-ului lui Salman Khan în cinematografe, precum și în serviciile ZEE5 și TVOD, ZEEPlex a funcționat bine pentru platforma de streaming video. Premiera digitală a „Radhe” a marcat, de asemenea, o schimbare majoră în strategia ZEE5 de a alege lansări de conținut de tip big-ticket.
Așa a fost frenezia că serverele ZEE5 s-au prăbușit după ce prea mulți utilizatori s-au dus pe platforma de streaming pentru a viziona filmul cu Salman Khan. Conform datelor inițiale, „Radhe” a înregistrat 4,2 milioane de vizualizări pe ZEE5 și ZEEPlex, care se bazează pe ZEE5 și este, de asemenea, disponibil pe platforme DTH de vârf, cum ar fi Dish, D2H, Tata Sky și Airtel Digital TV.
Imediat după premiera „Radhe”, platforma a lansat „Friends: The Reunion”, o reuniune specială din 2021 a serialului american de sitcom „Friends”. ZEE5 a acumulat 1 milion de vizionări de pe webcast-ul episodului special, care a fost transmis simultan în India împreună cu SUA.
Anul acesta, „Radhe” a schimbat jocul pentru noi. A catapultat marca noastră pe piață datorită unei lansări atât de mari direct pe platforma OTT. Nu cred că niciun film mare nu a luat încă această cale pe OTT. Acesta a fost un schimbător de jocuri și, dacă vă uitați la călătoria de acolo, aproape că ne-am dublat baza de abonați plătiți în ultimele patru luni.
Am avut un conținut extraordinar și am luat câteva inițiative tactice precum episodul „Prieteni - Reuniunea”. Continuăm să căutăm aceste tipuri de oportunități, dar la sfârșitul zilei vindem conținut ”, a declarat Amit Goenka, președinte - Afaceri și platforme digitale, ZEEL, pentru exchange4media și Impact Magazine într-un interviu larg.
-Extras din interviu

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu