Kolkata, 27 septembrie (UNI) Shyam Metalics, care urmărește să realizeze o cifră de afaceri de
12.600 de milioane de euro până în 2025, a anunțat luni
că a legat în superstarul din Bollywood Salman Khan ca
ambasador al mărcii pentru produsele sale „cu valoare adăugată”.
„Idolul de matinee din lume Tinsel, Salman Khan, este un model perfect pentru
produsele noastre de marcă pentru longevitate”, a declarat
Sanjay Agarwal, directorul general al companiei Jt, la o conferință media din oraș.
„Sunt foarte fericit cu acest parteneriat și caut o
asociație lungă și fructuoasă. Am parcurs călătoria companiei
și sunt încântat să fac parte din activitatea de construire a mărcii SEL cu
planurile lor rapide de expansiune și cu capacitățile pregătite pentru viitor "
, actorul în vârstă de 55 de ani, care a semnat deja un acord cu
companiei, a declarat într - o declarație.
„Ideea cablului în Salman Khan este de a promova
produsele din oțel lungi , o parte a planului de extindere în metal al companiei de patru ori
capacitate cuprinzând produse intermediare și finale ", a spus dl Agarwal.
Shyam Metalics crește capacitățile între fabricile sale (
Bengal two și Odisha 1) și centralele electrice captive,
cu o investiție estimată la 3000 de milioane de rupii.
Din vânzarea a 1,07 lakh tone de produse siderurgice lungi în exercițiul financiar 2016-17
și, după extinderea propusă, vizează creșterea acestei capacități
la 20 lakh tone de produse cu valoare adăugată de marcă.
În prezent, cifra de afaceri în jurul valorii de 6300 de milioane Rs la sfârșitul lunii martie 2021,
compania este de așteptat să realizeze o cifră de afaceri de 12.600 Cr
până la sfârșitul anului 2025,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu