vineri, 17 decembrie 2021

Mahesh Manjrekar: Antim se bazează pe ciocnirea dintre Salman și Aayush!

 

După o pauză de peste 10 ani, Mahesh Manjrekar a revenit la regia filmelor hindi. Actorul-realizator, care are o serie de proiecte aliniate în marathi și hindi, a intervenit pentru a conduce Antim: The Final Truth, un remake al filmului marathi Mulshi Pattern.


2018) care l-a prezentat într-un rol esențial. Într-o conversație cu BT, Mahesh vorbește despre modul în care l-a convins pe Salman Khan să spargă modelul, de ce simte că Aayush Sharma are calități asemănătoare lui Sanjay Dutt și multe altele. Fragmente:
Mahesh, ai filmat Antim: The Final Truth într-o fază foarte provocatoare a vieții tale - a fost atunci când te luptai cu cancerul. În ce etapă a filmării ți-ai descoperit starea de sănătate?
Timp de doi ani, chiar mă tratam pentru o afecțiune, o vezică hiperactivă. Dar când am făcut o cistoscopie, anticipam că s-ar putea dovedi a fi cancer. Știam că va trebui să fac chimioterapie și o intervenție chirurgicală, post pe care mi-ar avea nevoie de câteva luni pentru a mă recupera. În cazul meu, chimioterapia nu m-a afectat prea mult. Am avut nevoie de trei luni ca să mă recuperez după operație, așa că am încheiat cea mai mare parte a lucrării la film. Nu am vrut să știe nimeni că am fost diagnosticat cu cancer, dar la câteva zile după operația mea s-a răspândit vestea. Din senin am avut un fel de atac, care a declanșat un tratament extins. A trebuit să fac un gol în filmare pentru tratament. A trebuit să-i anunț pe Salman și pe Aayush că am fost diagnosticat cu cancer. Salman m-a sfătuit să plec în străinătate și să mă tratez,dar am decis să mă tratez aici. Salman a fost foarte îngrijorat, dar când a văzut că sunt de acord cu tratamentul, a intervenit și el.


Antim: The Final Truth este remake-ul lui Mulshi Pattern, în care ați apărut. Ce te-a atras să regi remake-ul hindi?

În urmă cu aproximativ cinci ani, am jucat în Mulshi Pattern, regizat de prietenul meu Pravin Tarde. Pravin urma să regizeze remake-ul, dar apoi s-a mutat din proiect. În cele din urmă, Salman mi-a oferit filmul. Am fost de acord, dar cu condiția să scriu și eu. Chiar și atunci când lucram în Mulshi Pattern, aveam o altă perspectivă asupra poveștii. A trebuit să mă abțin să nu-mi exprim părerile lui Pravin la acel moment, pentru că el era regizor și trebuia să fie viziunea lui. Așa că, de data aceasta, când mi-a venit filmul, am vorbit mai întâi cu Pravin și apoi am preluat filmul. Am scris filmul cu părerea mea despre el și am început să filmez.
Cât de diferită a fost părerea ta despre poveste față de ceea ce a fost văzut în Mulshi Pattern?
Povestea se învârte în jurul unui tânăr gangster și a unui polițist care este împotriva gangsterilor și vrea să-i ștergă din scenă. Ofițerul vrea ca legea și ordinea să prevaleze, iar apoi există puteri care încearcă să-l oprească. Filmul se bazează pe ciocnirea dintre Salman și Aayush, doi indivizi opuși ideologic. Rolul polițistului în filmul original nu a fost atât de lung. Totuși, când m-am gândit la ciocnirea din noua versiune, am simțit că rolul polițistului trebuie să fie mai lung. Abordarea narațiunii urma să fie, de asemenea, realistă pentru că nu fac fantezii. Am vorbit cu Salman și a fost de acord cu câteva dintre indicațiile pe care le-am sugerat. Una dintre ele a fost că am vrut ca acțiunea să fie brută și reală, ceea ce însemna că nimeni nu ar fi atârnat de cabluri, nici un fel de acțiune de zbor în aer și nimic ireal. Trebuia să fie mai mult o acțiune corp la mână, obișnuită.Personajele arată de parcă ar aparține Maharashtrei. Scena de introducere a lui Aayush este o scenă de mare putere în care poartă un ganji în stilul Govinda. Salman era puțin îngrijorat de asta, dar a fost de acord când i-am spus de ce era necesar să arate așa.

În timp ce Salman joacă rolul unui ofițer de poliție, rolul său în acest film pare să fie destul de diferit de rolurile pe care le-a mai jucat înainte. Te-ai concentrat în mod special pe scoaterea în evidență a unei persoane a lui Salman pe care publicul nu a mai văzut-o până acum?


A trebuit să-i spun direct lui Salman că ceea ce își făcea el îl împingea într-un cimitir profesionist. Se întâmplă atunci când un actor rămâne blocat în rutina de a încerca să servească ceea ce dorește publicul. I-am spus că ar trebui să încercăm să facem ceva diferit. Chestia cu fanii este că iubesc un actor într-un rol, dar dacă îl văd făcând asta prea des și prea mult timp, atunci încep să se enerveze. Un actor se simte obligat să facă ceea ce le place fanilor lor. Când am decis să facem acest film într-un spațiu realist, a trebuit să mă asigur că nu ne pierdem urma. Am văzut că în filmele noastre, actorii vor să-și pună în joc replicile. Când scenariul spune „furios”, actorii vor să strige, în timp ce eu simt că accentuarea sau strigătul nu subliniază furia pe care o simte un personaj. L-am făcut să submineze replicile.

imagine




Ce te-a determinat să aduci această schimbare în Salman și Aayush?

Astăzi, am evoluat ca regizor, dar mă sperie și când văd cât de străluciți și pregătiți sunt regizorii mai tineri. Simt că trebuie să fiu mai bine pregătit să concurez cu ei. Cinematograful mondial a intrat în camerele noastre de zi. Există un nou tip de public datorită multiplexurilor și altor căi. Astăzi, actori precum Salman și Shah Rukh Khan trebuie să facă ceva diferit pentru a evolua. Aamir Khan, de exemplu, a evoluat cu o alegere atentă a personajelor.


  Tere Naam este unul dintre acele rare filme cu Salman în care vezi cât de adânc se poate cufunda într-un personaj. El a făcut ceva din cutie anterior, trebuie doar să o facă mai mult acum. Cu Antim, Salman și Aayush intră într-un teritoriu mai puțin cunoscut. Dacă acest film funcționează, îl voi aborda cu conținut mai îndrăzneț și subiecte diferite. Sper că oamenii acceptă filmul pentru că atunci Salman va crede că oamenii sunt gata să-l accepte într-un nou avatar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu