În spiritul de a fi cel mai emblematic brand challenger,
Brandul de băuturi Pepsi și-a lansat un nou film care are ca scop ridicarea filozofiei „More Fizz, More Refreshing”, cu ambasadorul mărcii și actorul Salman Khan.
Noul film reiterează că Pepsi este vocea și alegerea generației swag. În esență, campania îi încurajează pe tineri să încerce Pepsi, care acum oferă consumatorilor o experiență ridicată, care are mai multă efirență.
Filmul se deschide cu un cuplu tânăr care stă la un restaurant, unde o chelneriță le servește o sticlă de Pepsi răcit. Tipul se ridică, merge la chelneriță și o roagă să le servească o băutură de cola cu mai mult gazos, iar el este auzit de nimeni altul decât de superstarul și ambasadorul de burla Salman Khan, care stă în apropiere.
Khan, îmbrăcat cu ireverent, îi dă un pahar de băutură cola și îi cere să încerce. Setea băiatului i se potolește dramatic, iar el o întreabă pe chelneriță că vrea aceeași băutură de cola ca cea dată acum. Auzind acest lucru, actorul spune că i s-a dat Pepsi abia mai devreme, ceea ce îl face pe băiat foarte surprins, deoarece nu se așteptase ca Pepsi să aibă atât de multă efuză. Băiatul ridică apoi o sticlă de Pepsi și este văzut bucurându-se de experiența mai răcoritoare pe care o are de oferit.
Saumya
Rathor, Category Lead, Pepsi Cola, PepsiCo India, a declarat: „Noua
campanie a lui Pepsi aduce la viață filozofia swag-ului și împrospătării
cu mai multă efirență. Această
campanie se bazează pe testele de conducere, menținând în același timp
spiritul de provocator ireverențial prin excelență al mărcii.
Lucrul cu Salman a fost o încântare absolută și suntem siguri că toți iubitorii de Pepsi se vor bucura de noul său avatar din film.”
Noul Pepsi TVC va fi amplificat printr-o campanie de 360 de grade.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu