Parteneriatul reiterează angajamentul lui Zupee de a oferi divertisment semnificativ prin jocuri online casual și de societate bazate pe abilități.
Zupee, platforma de jocuri online bazată pe abilități, l-a anunțat astăzi pe Salman Khan, ca ambasador al mărcii sale. Prin această asociere, Zupee își propune să-și extindă prezența în spațiul în creștere al jocurilor online bazate pe abilități și să deschidă calea pentru a stabili jocul bazat pe abilități ca cea mai preferată formă de divertisment semnificativ.
|Ca parte a acestui parteneriat, Zupee a lansat o campanie de marcă, „10 minute mein game ho jayega”, care urmărește să stimuleze conștientizarea propunerii unice a lui Zupee de jocuri distractive de dimensiunea unui octet, cum ar fi Ludo Supreme, Trump cards Mania și Snakes & Ladders Plus, printre altele, de care jucătorii se pot bucura în timpi scurte și convenabile de doar 10 minute. Campania îl prezintă pe Salman în avatarul său fără efort și mai mare decât viața, jucând o serie de jocuri diferite pe Zupee.
Vorbind despre parteneriat, fondatorul și CEO-ul Zupee, Dilsher Singh Malhi, a declarat: „Suntem încântați să îl avem la bord pe Salman Khan ca ambasador al mărcii noastre. Portofoliul Zupee de jocuri casual și de societate bazate pe abilități se bucură de un set divers de public. Atractia lui în masă trece peste granițele, demografia și culturile, fiind una dintre cele mai iubite și mai emblematice vedete din țară. Suntem siguri că această asociere va ajuta la aprofundarea conexiunii cu consumatorii și la propulsarea viziunii lui Zupee de a aduce bucurie vieții jucătorilor prin divertisment semnificativ și mai mult.”
Farmecul plin de duh și comportamentul distractiv al lui Salman se potrivesc perfect cu etosul mărcii, deoarece propunerea de bază a campaniei se orientează către distracția și jocul de 10 minute de mărimea unui octet. Lucrul cu Salman a fost o încântare absolută și suntem siguri că iubitorii de jocuri online se vor bucura să-și vadă vedeta preferată împărtășind această experiență cu ei.” El a adăugat în continuare.
Împărtășindu-și entuziasmul, ambasadorul și actorul mărcii, Salman Khan a spus: „Zupee este una dintre cele mai importante platforme de jocuri bazate pe abilități din India. Interpretarea distractivă și interesantă a lui Zupee la jocurile clasice casual și de societate, cum ar fi Ludo & Snakes & Ladders, readuce cu siguranță sentimentul nostalgic și reprezintă o modalitate excelentă de divertisment în deplasare. Viziunea mărcii de a aduce momente de bucurie în viețile oamenilor prin aceste jocuri ocazionale și de societate care pot antrena și distra a rezonat puternic cu mine și sunt încântat să colaborez cu Zupee pentru a sărbători dragostea tot mai mare a Indiei pentru jocuri.”
Vikram Tanwar, co-fondatorul UBT, compania de management al talentelor a lui Salman Khan, a adăugat: „Zupee a devenit popular într-un interval scurt de timp printre jucătorii pasionați din țară, fiind unul dintre primii care a sporit jocurile relevante din punct de vedere cultural și le-a făcut în mod inerent aptitudini. bazat. Această asociere va ajuta în continuare la atragerea mai multor jucători ocazionali și de masă și va ajuta și mai mult creșterea industriei jocurilor de noroc online.”
Această asociație este structurată de UBT (Uniworld Being Talented), conceptualizată de Leo Burnett și produsă de Nirvana Films. Noua campanie va fi amplificată printr-o abordare de 360 de grade, care include un TVC care va fi lansat în curând, activări digitale, în aer liber și sociale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu