miercuri, 24 ianuarie 2018

Sa se termine telenovela?

De cate mii de ori nu s-a scis ca Salman formeaza in cuplu cu Salman ce parere are Iulia?
„Salman este un bun prieten. Știu zvonurile apărute în presa, însă cele mai multe dintre ele nu sunt adevărate. Dar nu pot să-i opresc pe oameni să nu mai spună povești despre mine.
Am foarte mult respect pentru Salman Khan și nu știu ce mi-a rezervat viața. În urmă cu trei ani, eram foarte responsabilă și îmi făceam o grămadă de planuri, însă nu toate lucrurile s-au petrecut așa cum mă așteptam eu. Nu depinde totul de ceea ce vrem noi. Se va întâmpla ceea ce este menit să se întâmple”, a declarat Iulia Vântur, potrivit Times Now.
„Salman m-a ghidat și m-a încurajat să cânt. Nu am crezut niciodată că o să pot să cânt în hindi, dar el m-a sprijinit. Am început să cânt datorită lui. Nu am nici un plan să devin parte din Bolllywood, dar, de asemenea, îmi plac surprizele”, a mai spus vedeta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu