marți, 28 august 2018

Ei zic ca are nota de 30 de ani de munca eu noi de 1000

Ca și viața, Salman este caseta proverbială de ciocolată - când intri în zona lui, nu ai nicio idee ce vei obține. Am scris despre unele dintre interacțiunile mele cu steaua de-a lungul anilor
imagine
În această săptămână marchează 30 de ani de Salman Khan în cinematografie. Pe 26 august 1988, Salman și-a făcut debutul în rolul lui Vicky Bhandari, fiul tânăr disco-iubitor al familiei Bhandari, într-un film numit Biwi Ho To Aisi. Prima dată când îl vedem, Salman dansează furios. E dimineata si Vicky nu si-a avut ceaiul inca. Dar nu se poate opri să nu se bată ca un iepuraș în toată camera. Salman este slab. Părul îi trece pe fața lui. Dansul său este cu mult mai bun decât actorul său. Nu cred ca cineva ar fi putut sa vada acest film si a prezis ca 30 de ani mai tarziu, se va intalni ca un colos.
De-a lungul anilor, am avut mai multe interacțiuni interesante cu Salman - intrigant pentru că nu-l pot explica. Imprevizibilitatea lui este intimidantă și revigorantă. Ca și viața, Salman este caseta proverbială de ciocolată - când intri în zona lui, nu ai nicio idee ce vei obține.
L-am întâlnit prima dată la mijlocul anilor 1990. Am fost reporter cu India Today. El a fost un post masiv de stele Hum Aapke Hain Koun ...! dar a fost în mare măsură alergic la presă. A fost faza "Bad Boy Salman" și nu a vrut cu adevărat să vorbească cu nici unul dintre noi. L-am cerut soției lui David Dhawan Lali să organizeze o întâlnire. Pentru că ea a cerut, el a fost de acord să mă vadă. Ne-am întâlnit la un restaurant numit Shatranj în suburbiiul Mumbai. A fost incredibil de ciudat. Era mai mult interesat de tiramisul pe care îl lupta în jos decât de conversația pe care încercam să o fac. Am spus că am vrut cu adevărat să facem un interviu. El a spus că o va face, dar numai dacă revista a donat zece lakh la cariera lui favorită. Logica lui era că fața lui de pe copertă ar fi vândut reviste și, prin urmare, ar trebui să fim dispuși să o plătim înainte. Am spus că nu plătim pentru interviuri. A ordonat un al doilea tiramisu și ia spus bine.
O alta memorie Salman preferata este un interviu pe care l-am facut cu mine in 2014. Am fost gazduit doua spectacole - The Front Row in English si Star Verdict in Hindi. Obișnuiam să împușcăm ambele spate în spate pe același set de la Mehboob Studio. Cel englez a dispărut fără probleme. Versiunea hindusă i-a cerut să facă o intrare și să meargă pe set. A făcut asta. M-am ridicat să-l salut. În loc de o strângere de mână sau de o îmbrățișare, el sa scufundat și mi-a atins picioarele. Am izbucnit în râs. Când am întrebat de ce, a răspuns el, buzurgon ki respect carni chahiye, kyun ki yeh hamare cultura mein hai. A fost neprețuit (pentru înregistrare, eu sunt mai mic).
De-a lungul anilor, el a devenit Teflon Man al cinematografului hindus - flop-uri, controverse, acuzații penale - nimic
În 2015, am cerut lui Salman o întâlnire, dar nu a fost pentru un interviu. A fost pentru Festivalul de Film de la Mumbai (MAMI). Președintele Kiran Rao, eu și directorul de creatie al festivalului Smriti Kiran au condus acum festivalul. A fost o sarcină gigantică de a găsi sponsori, de a strânge bani și de a organiza un festival de săptămâni care să prezinte peste 200 de filme. Ne-am dorit sprijinul lui Salman. El a fost de acord să mă vadă. Când am intrat, a râs și a spus: Chiar am vrut să anulez această întâlnire. Îmi amintesc citându-l pe criticul de film târziu Roger Ebert. Ebert scrisese: "Din toate artele, filmele sunt cel mai puternic ajutor pentru empatie și cei buni ne fac să devenim oameni mai buni. Salman a spus că și el a crezut. El a oferit imediat să-și folosească mânerele social media pentru a promova MAMI și pentru a veni la ceremonia de închidere.
Desigur, a ajuns târziu. Când a intrat, un membru al juriului copiilor a dat un discurs. Pe când îl văzu pe Salman, se opri și se culcă. Salman a spus foarte dulce - nu-ți face griji, îmi uit linia tot timpul. Apoi, el a continuat să dea un discurs despre motivul pentru care MAMI este important. El a zâmbit și a spus: "Știu că nu voi câștiga niciodată un premiu la acest festival, dar sunt aici pentru a-mi arăta sprijinul". Era incredibil.
Salman continuă să fie mister - atât ca persoană cât și ca interpret. Operele sale variază de la sublim (Hum Dil De Chuke Sanam, Sultan ) până la ridicol (Bodyguard, Rasa 3 ). De-a lungul anilor, el a devenit Teflon Man al cinematografului hindus - flop-uri, controverse, acuzații penale - nimic nu se lipsește. Am auzit povesti de groază despre el, dar și povesti de generozitate uluitoare și de altruism. Salman rămâne o contradicție de mers pe jos. Sunt curios să văd ce vor aduce în următorii 30 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu