joi, 30 august 2018

Era ca inima mea sa moara!

Am intrat in soc , cand aftat am citit niste tampenii, cu un video interviu cu Iulia care nu merge deci nu il bagam in sema ca nu ne , pasa nici de ea nici de ce zice cici de video sau Cerbul de aur la noi e ,,sirf Salman'' cand dam uramatoarea stiere aflam ca asta e in dolu si cu titrul ,,starul de la Bollywod a murit''' ni s-a oprit inima apoi respirata  eram pe lesin , si sa fac stop , daca el nu eu nu am pentru ce trai nicaeri aici acasa sau oriunde poate nici in cer , asata e parere mea cand citesc mai departe ma linistesc si uitati ce spune
Dramă la Bollywood! Iulia Vântur se întoarce de urgență în India, unde un celebru actor a murit într-un accident rutier. Dumnezeu sa il ierte!



Iulia Vântur și iubitul ei Salman Khan sunt în doliu. Nandamuri Harikrishna mergea, alături de cumnatul său, la o nuntă. Whaaat am zis razboi SLAVA DOMNULUI SI CERULUI ca declaram razboi ,asa bataie de joc ,bine ca e bine, Doamne frereste!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu