duminică, 30 septembrie 2018

Salman Khan vorbește despre cumnatul Aayush Sharma care se confruntă cu nepotismul pentru Loveyatri

Vorbind despre asta, Salman a spus presei: "De aceea am rămas cât mai departe posibil. Atât de mult încât am fost îngrijorat că sora mea (Arpita) va crede că nu-mi place Aayush, de aceea nu îl sprijin. Când l-am făcut pe Hero, am făcut o melodie promoțională. Am fost concediat. A trebuit să cânt cântecul la fiecare spectacol. Aceste lucruri nu se traduc în oameni care merg și urmăresc filmul în teatre. Deci, filmul trebuie să fie bun. Remorcile și promoțiile ar trebui să aducă urgență pentru a vedea filmul. După aceea, este vorba de cuvânt. Filmele mele nu au mai funcționat, dar oamenii mi-au cerut să fac un aspect invitat gândindu-mă că filmul lor va face bine din cauza asta. Mă aduce doar pe pământ. În timp ce vindeți filmul, producatorii primesc un element nou, motiv pentru care facem filmul. Este o industrie strâns legată, astfel încât să continuăm să facem lucruri unul pentru celălalt, care este o bună legătură. Dacă sunteți liberi timp de 4-5 zile, mergeți pe seturi și vă petreceți împreună cu prietenii și apoi lucrați, deci este o atmosferă foarte răcită. El a adăugat: "Sohail la văzut mult pe Aayush în sală. Ar fi fost lansat de altcineva, dacă nu de mine. El sa antrenat foarte tare. Am lucrat cu Abhiraj în Sultan și am văzut că este un tip foarte sortit, așa că am crezut că este cel mai bun moment și cel mai bun lucru de făcut. Știam că nepotismul va deveni un punct de discuție. Dar cum poate fi numit un fiu al unui politician nepotism? Nepotismul funcționează numai cu vânzătorii de biciclete sau cu alte profesii, dar în actorie, indiferent cât de mult împingeți, numai publicul vă decide ce merită. Acolo nu contează al cărui fiu ești. Ai putea fi tipul cel mai bun caută și cel mai bun actor, dar audiența te poate respinge și nu poți avea nimic. Dar când e ceva ciudat pe care ei îl simt, dacă le place scenariul și ceva ce ai făcut, atunci ei merg pentru tine. Indiferent cât de multe hituri dai doar un flop și vei fi în jos. Audiențele nu vor avea efect atât de mare, dar oamenii din industrie vor. A devenit foarte competitiv, ceea ce este foarte bun. Venim din gândirea veche, care sunt bucuroși când filmul altcuiva se descurcă bine și lucrăm chiar mai greu să fim așa. Oamenii care nu vor să muncească din greu, este greu să-i digerăm că altcineva se descurcă bine. Este vorba de munca grea, care este, de asemenea, importantă în funcție de domeniu. " Pe această notă, vorbind despre nepotism, Aayush ne-a spus exclusiv: "Nepotismul a devenit depășit acum! Ar fi un vis-veni-adevărat să împărțiți ecranul cu Salman bhai ".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu