duminică, 28 octombrie 2018

Salman Khan "Dabangg 3" set pentru 2019 de presă, confirmă Arbaaz

Arbaaz Khan, care se pregătește pentru lansarea viitorului său Jack & Dil, declară că intenționează să lanseze următoarea sa producție de producție Dabangg 3 la sfârșitul anului viitor. "Au fost făcute multe lucrări la Dabangg 3. Am aproape blocat scenariul filmului. Aproape am blocat casting și tehnicieni pentru film. Acum facem pre-producția filmului în care vom finaliza melodiile pe scurt, vom începe producția de proiectare a filmului și după aceea vom face recce de locații ", a spus Arbaaz. "Vom începe filmarea filmului până la sfârșitul lunii februarie sau la începutul lunii martie a anului viitor. Vizăm și sperăm că vom putea lansa filmul până la sfârșitul anului viitor ", a adăugat el. Cea de-a treia tranșă din Dabangg îl va vedea pe Salman Khan și Sonakshi Sinha reluându-și rolurile de Chulbul Pandey și respectiv Rajjo. După divorțul său cu actrița Malaika Arora, au existat zvonuri că Arbaaz se întâlnește cu Georgia Andriani și că pot lega nodul în curând. "Dacă oamenii vorbesc despre relația mea, lăsați-i să vorbească", a clarificat Arbaaz. "Nu înseamnă că dacă vorbesc despre mine atunci mă voi căsători sau nu mă voi căsători. Lucrurile se vor întâmpla când sunt destinate să se întâmple. Știu ce se întâmplă în viața mea. Când simt că trebuie să dau niște informații personale despre viața mea, atunci o să fac asta ... Fie că e vorba de căsnicia mea sau de orice altceva ". El a continuat: "" Nu știu de unde oamenii primesc astfel de informații despre cine mă întâlnesc sau nu mă întâlnesc. Ei nu ar trebui să speculeze despre viața personală a cuiva. Dar oamenii au libertatea de a vorbi despre orice, așa că lăsați-i să vorbească. Am lucrat în această industrie timp de 22 de ani, așa că știu ce lucru trebuie să iau în serios și care sunt lucrurile pe care trebuie să le ignor ". În Jack & Dil, Arbaaz joacă un soț posesiv care angajează un detectiv (Amit Sadh) să-și supravegheze soția, jucat de Sonal Chauhan. Filmul este scris de Sanjeev Dutta și regizat de Sachin P Karande și este programat să fie lansat pe 2 noiembrie în India.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu