duminică, 31 martie 2019

AM RAMAS MASCA LA PROPRU

Un les al inimi mele mi-a mai arata azi ce poate , el poate orice ca e foarte muncitor la modul extrem...dar cadn am auzit ce a zis tatal sau , la felul cum araata si cum se  tine cine se tine dupa el sa auzi astaaaa???????



Atentiiiieeee ce a spus tatal lui Tiger , sunt lesinata Jackie Shroff......."Nu mă descurc cu el." Tiger a petrecut 20 si ceva de ani de viață fara o prietena .Nu a inceput ce trebuie sa incepa , stiti la ce ma refer..El intelege sensul vietii si modul in care este condus intr-un cadru social stie că nu poate trece niciodată această linie de decență și niciodată nu o face.el e ocupat . Oolo viata meaaaa pana la aproape 29 de ani sa fi ca mineeeeee Tigeerrrrrr zbor pana la tineeeeeeeeeeeee viataaa meeaaaaa ........ai de capul meu ma inchin mi-a pus Dumnezeu mana incap nu siu daca ma ateptam e o fire timida, daca aveti chef sa radeti radeti in alta parte!!!!Adaug la simt si uluitaaaaaaaa!!! Eu nu cred ca cineva care arata ca nu aratasa fac ce face el si sa fe si asa!!!!pyaaaaaar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu