sâmbătă, 30 martie 2019

Fermecator!


Agregatorul online de călătorii a fost primul din categoria sa care semnează celebrități Bollywood pentru anunțuri cu bang-uri mari, dar spune că mijlocul sa transformat într-o sabie cu două tăișuri.
| Mar 30, 2019
imagine
Yatra, care a fost primul agregator de călătorii on-line, OTA, care a lansat celebrități din Bollywood ca susținători - Boman Irani, la început cu Salman Khan și Ranbir Kapoor - nu a făcut publicitate la televizor din ultimul an sau nu și nu intenționează pentru a reveni la televizor.

Într-o discuție sinceră cu Forbes India, Dhruv Shringi, co-fondatorul, împărtășește învățăturile, greșelile sale și de ce sa dovedit a fi o sabie cu două tăișuri pentru Yatra. "Este mai bine să îți consolidezi bilanțul ori de câte ori ai ocazia. mai degrabă decât să așteptați timpul "potrivit", spune Shringi. "Aceasta este o învățare cheie pentru mine."
ON TIMPUL NECESAR AL CAMPANIEI SALMAN KHAN DE BLOCKBUSTER
Salman a lucrat foarte bine pentru noi. Felul de răspuns pe care l-am primit când l-am lansat pe Salman nu a fost cunoscut. Chiar și astăzi, oamenii se referă la el în calitate de ambasador al mărcii. Apelul său și ceea ce a făcut pentru marca a fost fantastic. Motivul pentru care nu sa extins a fost criza Kingfisher. A fost atât de multă capacitate de a ieși și prețurile fiind acolo unde erau, nu ne-a oferit cu adevărat întregul beneficiu al ceea ce am fi putut realiza împreună cu el de-a lungul câtorva ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu