joi, 28 martie 2019

Salman Khan anunță că va lansa tigrul lui Tigru, tatăl lui Shera, spune: "Voi continua să-mi sprijin copiii atâta timp cât pot" Actorul Salman Khan trece prin scripturi pentru a-și lansa tigrul lui Sheera, trupa lui bodyguard. El încă nu a găsit un proiect pentru debut.

Actorul este mândru că a lansat nou-veniții și va continua să facă acest lucru până când va reuși. "Voi continua să-mi spal mai mulți copii cât timp pot. De ce? Pentru că am fost și eu lansat la un moment dat și cred că industria poate să se descurce cu un talent mai proaspăt ", a spus el.

De asemenea, citiți: În interiorul salii lui Salman Khan: Actorul antrenează video de antrenament, dovedește că are cel mai potrivit corp în Bollywood

Salman a spus că toți muncesc foarte mult pentru a obține un semn, adăugând: "Sooraj, Aayush și Zaheer se răcesc împreună la Galaxy. Ele sunt întotdeauna împreună și stau unul lângă altul în orice moment. Sunt fericiți unul pentru celălalt - fără khunne, fără gelozie. Îmi doresc să rămână așa. "El continuă să-și împărtășească dorința:" Vreau de fapt acești băieți să lucreze împreună într-un film super dhamaal, așa cum am făcut-o în trecutul meu ".

Actorul lucrează în prezent la următorul său film Bharat și are câteva proiecte în pisica lui, printre care Inshallah de la Sanjay Leela Bhansali cu Alia Bhatt și Dabangg 3. Salman se află în fața lui Katrina Kaif în filmul care are și Disha Patani, Jackie Shroff, Sunil Grover și Tabu în roluri proeminente. Filmul este regizat de Ali Abbas Zafar și co-produs de el împreună cu Atul Agnihotri și seria T.

Vorbind despre Atul, Salman ia spus lui TOI: "Atul Agnihotri este, de asemenea, cumnatul meu, dar nu-l pot face acum un erou. A făcut un film fantastic numit Bharat. El și-a dovedit curajul ca producător în trecut. Vreau să continue să facă asta. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu