marți, 30 aprilie 2019

EXCLUSIVE detalii despre Bharat lui SALMAN KHAN: Ali Abbas Zafar vorbește despre recrearea celor șapte ere!

Ali Abbas Zafar's Bharat, cu Salman Khan, Katrina Kaif, Disha Patani, Jackie Shroff și o serie de alte vedete, promite să fie o extravaganță vizuală, eseuând călătoria unui bărbat, Bharat (Salman) între 1947 și 2010. Agnihotri, Nikhil Namit și Bhushan Kumar, designul de producție este realizat de Rajnish Hedao, muzica dată de Julius Packiam, cinematografia lui Marcin Laskawiec și costumul și stilul lui Alvira Agnihotri și Ashley Rebello. Evidențiarea filmului este diversele epoci cu povestea călătoriei lui Bharat care trece prin toate. Bharat este o adaptare oficială a filmului sud-coreean Ode la Tatăl Meu (Bharat).
În timp ce remorca lui Bharat este deja un hit uriaș și promite să fie un mare film, filmul din spatele scenei este la fel de extraordinar. Scrierea și pre-producția acestei povesti de boboci de dimensiuni mai mari a durat un an și jumătate. Directorul ne spune cum el și echipa sa au recreat cele șapte epoci diferite din perioada 1947-2010, folosirea diverselor limbi și palete de culori diferite folosite în fiecare epoci și modul în care a lucrat la acestea distribuția și echipajul. Ali Abbas Zafar ne duce prin călătoria sa de a crea o plăcere vizuală, cu o cercetare imensă și o linie de poveste emoțională.
În timp ce șapte decenii au fost prezentate în Bharat, directorul spune că cea mai dificilă eră pe care a trebuit să o recreeze a fost Partiția. "Am împușcat pentru prima oară la o stație mică lângă graniță și apoi am călătorit în interiorul Punjabului pentru a arunca oameni care ar putea privi din acea epocă și pentru a trage unele scene din Partiție. Era un set foarte elaborat. Artiștii din Punjab trebuiau să se îngrijoreze, așa că au început la ora 4 dimineața, iar la ora 10 am fost pregătiți cu machiaj, păr și costum și gata să tragă. De aceea am fost împușcați în Punjab pe măsură ce trebuiau să privim din configurația geografică. A fost foarte dificil, dar este sufletul filmului așa cum începe de acolo și sunt foarte mulțumit de felul în care a fost modelat ".
Cercetarea a fost o altă parte dură. Ali spune: "Cel mai important lucru când conduci un film care durează aproape 70 de ani este cercetarea pe care o faci în film. Și Bharat nu este o dramă de epocă, ci se bazează pe istoria contemporană, începând din 1947. Filmul provine din materialul de cercetare care a fost făcut peste un an, din 1947-2010 și cum a evoluat țara în acești 70 de ani. Fiecare departament - de la artă, costum, muzică, producție (inclusiv directori asistent), dialog scris, cercetat în mod special și a contribuit la ceea ce am încercat să recreeze și să stabilească aspectul filmului. Lucrarea de cercetare a venit din toată documentația care se făcea de la biblioteci și muzee, pentru a afla cum arăta Partiția. Evident, pentru că o mulțime de lucruri care nu există astăzi, a trebuit să o recreăm pe teren - migrația, partiția, taberele de refugiați, cum ar arăta Delhi în 1947 și în 2010. "
Interesant, și din punct de vedere lingvistic, epocile vor fi diferite. "Când urmăriți filmul, veți realiza modul în care limbajul evoluează, de asemenea, într-o perioadă de timp. Anii 1940 vor avea o combinație de cuvinte din Hindi și Urdu din acea vreme, apoi în anii '60 se va agăța de limba Hindustani, în timp ce în 2000 veți vedea o mulțime de amestec de limbă engleză și folosirea cuvintelor contemporane care nu existau niciodată în acele vremuri .“
Și Ali a primit ajutor de la tatăl său KH Zaidi. "Tatăl meu era în jur în același timp, așa că am refuzat multe idei de la el. În casa mea suntem foarte clar că ne concentrăm asupra limbii vorbite astfel încât ideea era să folosească cuvintele care sunt încă contemporane, dar au fost acolo înapoi în timp și totuși, toată lumea le înțelege. O mulțime de cercetări au provenit, de asemenea, din filmele din anii 1960 și din anii 70, cum ar fi Andaaz, Sangam, Deewar, o mulțime de cinematografe din acea vreme pentru a vedea ce limbă au folosit atunci - ridicați acea tonalitate și totuși ușurați înțelegerea pentru publicul contemporan .“
Deplasarea de la o eră la alta a fost o provocare, recunoaște Ali, dar a fost mai ușoară prin faptul că totul a fost planificat de la început. "Astăzi, ceea ce este mai important decât programul dvs. este pre-producția dumneavoastră. Creați docket-uri ale fiecărei ere, astfel încât să fiți foarte clar că, atunci când fotografiați, trageți doar acea epocă și purtați povestea despre ceea ce este cerut din 1947, pe seturi. De fapt, când filmați un film într-o perioadă de timp, aveți doar un singur scenariu și faceți un film, dar în Bharat, pentru că călătoriți șapte decenii a fost ca și cum ați face șapte filme diferite și fiecare epocă era diferită - o anumită paletă , un anumit stil de fotografiere, un anumit stil de costum, o anumită limbă, așa că am creat acele tipuri de dockets, astfel încât nu a existat nici o confuzie ".
El adaugă că așa li s-au dat toți actorii scenariul. "Le-am spune că această scenă este stabilită în anii 1970 sau în această scenă în anii 1980 ... așa că în mod specific și limba și limbajul corpului au aparținut numai acelei epoci. Fiecare eră a fost împărțită în cadre de timp, am lucrat în mod special la acele intervale de timp și ne-am împotmolit până când a fost terminată și apoi trecuți în era următoare. A fost o decizie foarte conștientă că nu vom sari niciodată în timpul filmărilor. Am vorbit cu echipa mea de AD și le-am spus să nu ne confundăm pe noi înșine, pe actorii noștri sau pe echipa noastră tehnică.
Fiecare epocă din Bharat va fi arătată având particularități diferite în acel moment. "Fiecare epocă are un anumit aspect care este mai aproape de tonul acelui interval de timp, cum ar fi Partiția este foarte aproape de un cadru B / W și beiges și alb, deoarece este o documentație reală documentată din Partiție. Am rămas la realitate cât mai aproape posibil. Anii 60 și 70 se transformă într-o zonă de culoare Eastman și atunci când intri în anii 80 și 90 veți vedea culori mai luminoase. Nu există niciun element de fantezie în Bharat. Este mai mare decât viața, dar încă fundamentată, reală și totuși contemporană și integrată pentru publicul de astăzi. Și pentru că este adevărat, este nevoie de cheltuieli chiar mai mari pentru a face să pară așa - ca și cum ar trebui să faci ziarele făcute, referințe fotografice, mașini de epocă și costume etc. Detașarea a fost foarte importantă și a fost urmată minute. Pentru că este un film, evident, luăm o mică concediere creatoare pentru a crea propriul stil, dar în mare măsură când vedeți ce poartă sunt foarte specifice timpului ".
Ali explică de ce a durat un an și jumătate pentru a finaliza scrierea filmului și a realiza o pre-producție completă. "Am luat o decizie de a face Bharat după Sultan, așa că scriam Tiger și, totodată, totul în lucrarea mea de cercetare pentru Bharat. Scrisul și cercetarea pentru Bharat au durat un an și jumătate înainte de a face filmul. Nu mi-a fost nicio pauză între Tiger Zinda Hai și Bharat, așa cum am fost legați de datele lui Salman. Munca mea de cercetare sa întâmplat în timp ce scrii scenariul, de exemplu toate profesiile pe care Salman a fost în acel moment a trebuit să fie ... Deci acele mici atingeri au intrat în scenariu. După ce scenariul meu a fost complet, fiecare departament și-a petrecut timpul petrecut în cercetare și a venit singur și sa întâlnit cu mine. În cele din urmă, am avut întâlniri colective în care am stat toți împreună, ca să putem fi pe aceeași pagină.

Un comentariu:

  1. CASTER DE SPORT PROFESIONAL, CARE VĂ POT AJUTA CU Vrăjitorul de iubire pentru a VĂ EXPUNE EXPLOȚIA DRAGOSTEI ÎN URGENȚĂ DUPĂ DESCĂRCARE / DIVORȚIE ÎN CAZ DACĂ SITUAȚIA DUMNEAVOASTRĂ ESTE NECAPĂ! CONTACT: DR. ODION (drodion60@yandex.com) ESTE CERTA CEL MAI BUN DE VÂNZARE ONLINE ȘI REZULTATUL său ESTE GARANTARE 100% ..

    După 3 ani într-o relație cu iubitul meu, iubitul meu a început să iasă cu alte fete și să-mi arate dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că s-a despărțit de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre afacerea lui cu alte fete, am fost în totalitate devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a povestit despre o cască de vrăji pe internet DR. ODION care ajută oamenii care au relația și problema căsătoriei prin puterile dragostei Vrăji, La început m-am îndoit dacă așa ceva există vreodată, dar am decis să încerc, atunci când îl contactez, mi-a spus tot ce trebuie să fac și am făcut. și m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste și în 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine și a început să-mi ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu fetele și este cu mine pentru bine și pentru real. Contactați această Casă de mare vrăjire pentru relația dvs. sau problema dvs. de căsătorie.
    Iată contactul său ..

    APEL / WHATSAPP: +2349060503921
    EMAIL: (drodion60@yandex.com)

    RăspundețiȘtergere