marți, 30 aprilie 2019

My angel

În timp ce multe dintre vedetele Bollywood sunt cunoscute a fi angajate în a face o muncă bună pentru societate, de multe ori, ei iau timp special pentru a face ceva special. Printre superstarurile implicate în munca umanitară, numele lui Salman Khan vine chiar în partea de sus. Recent, Salman Khan și Bobby Deol au colaborat cu studenții unei școli speciale pentru un proiect. Da, cei doi superstari care au lucrat ultima dată împreună în Race 3 s-au adunat pentru un film.

În fotografiile împărtășite de mâna oficială a școlii Instagram, putem vedea că Salman și Bobby se răcesc cu copiii îmbrăcați în uniforme. În timp ce Salman și Bobby păreau să se implice în cântări și dansuri, elevii se bucurau și de compania lor la maxim. De asemenea, au pus fotografii cu copiii, care, desigur, au adăugat la momentele distractive pe care le-au avut copiii cu Salman și Bobby.

În fotografii, Salman poate fi văzut îmbrăcat ocazional într-o tee negru și blugi, în timp ce Bobby poate fi văzut sport un costum de portocal cu adidași. Cele două superstaruri au asigurat că copiii au avut o explozie în timp ce au filmat cu ei și s-au amestecat chiar între ei. Salman și Bobby, de asemenea, a fost fericit să se afle printre companiile copiilor.

Un comentariu:

  1. CASTER DE SPORT PROFESIONAL, CARE VĂ POT AJUTA CU Vrăjitorul de iubire pentru a VĂ EXPUNE EXPLOȚIA DRAGOSTEI ÎN URGENȚĂ DUPĂ DESCĂRCARE / DIVORȚIE ÎN CAZ DACĂ SITUAȚIA DUMNEAVOASTRĂ ESTE NECAPĂ! CONTACT: DR. ODION (drodion60@yandex.com) ESTE CERTA CEL MAI BUN DE VÂNZARE ONLINE ȘI REZULTATUL său ESTE GARANTARE 100% ..

    După 3 ani într-o relație cu iubitul meu, iubitul meu a început să iasă cu alte fete și să-mi arate dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că s-a despărțit de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre afacerea lui cu alte fete, am fost în totalitate devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a povestit despre o cască de vrăji pe internet DR. ODION care ajută oamenii care au relația și problema căsătoriei prin puterile dragostei Vrăji, La început m-am îndoit dacă așa ceva există vreodată, dar am decis să încerc, atunci când îl contactez, mi-a spus tot ce trebuie să fac și am făcut. și m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste și în 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine și a început să-mi ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu fetele și este cu mine pentru bine și pentru real. Contactați această Casă de mare vrăjire pentru relația dvs. sau problema dvs. de căsătorie.
    Iată contactul său ..

    APEL / WHATSAPP: +2349060503921
    EMAIL: (drodion60@yandex.com)

    RăspundețiȘtergere