marți, 30 aprilie 2019

Trebuia sa se termine? Da nu si telenovela

V-am spus de atat ori sa numai credeti in ce se scie noi suntem adevaratii fanii , nu crdem ca o sa se termine adevarata telenovela o sa mai apara da ei au recunoscut si au spsu ca nu e iubita ui Salman cum nu a fost nici o data!!!

Iulia Vântur a recunoscut că a trecut printr-o perioadă grea în India: „În momentul când te vezi așa dezgolit te panichezi puțin!”

Iulia Vântur (38 de ani) se bucură de un real succes în India, dar a recunoscut că nu totul a fost atât de roz cum a părut. Fosta prezentatoare a mărturisit într-o emisiune tv că nu i-a fost atât de ușor să se adapteze în țara în care locuiește de ani buni. 

„Cred că cel mai dificil moment a fost cel în care mi-am pierdut identitatea. În momentul când te vezi aşa dezgolit te panichezi puţin. Pentru că nu mai eşti cine eşti, asta mi s-a întâmplat mie. Ok eu sunt fata asta, Iulia, facem abstracție de tot ce am făcut până acum şi o luăm de la zero, să vedem de ce sunt în stare. Faptul că am citit de pe prompter m-a ajutat foarte tare când am înregistrat o piesă rap. Faptul că e o succesiune de cuvinte foarte rapidă, a trebuie să anticipezi anumite cuvinte. Munca pe care am făcut-o la ştiri m-a ajutat chiar şi în muzică”, a declarat Iulia Vântur la emisiunea Oanei Cuzino. „Dacă reusești să aduci doar acel element care e doar al tău, cred că reusești să străbaţi oriunde”, a adăugat vedeta.

Iulia Vântur stă de șase ani în India

Vedeta a spus că a avut și un moment când și-a pierdut aproape total încrederea în sine: „Când am început să cânt în hindi. Şi chestia cu cântatul nu a fost un lucru să zic da, mi-am dorit să cânt. A început ca o joacă, am înregistrat puţin în studio, mai stau cu băieții, mai compunem o piesă, iar acum am peste 10 piese. Sunt atât de mulţi oameni în India, la orice spectacol chiar zeci de mii şi când eşti pe scenă şi vezi o mare de oameni în faţa ta, zici O, Doamne. Dar pentru că îmi plac muzica și dansul, după ce am urcat pe scenă am avut emoții o secundă, apoi m-am distrat.”
Cum a spsu de mii deori el eo persoana foarte greu de cucerit , nu il cucerind ca ii canti dai din funt si esti artista sufletul conteaza!!!!!!!Oameni buni fara supararare de ra numeni nu e demn de el!
:))) Noi comunicam :)


Un comentariu:

  1. CASTER DE SPORT PROFESIONAL, CARE VĂ POT AJUTA CU Vrăjitorul de iubire pentru a VĂ EXPUNE EXPLOȚIA DRAGOSTEI ÎN URGENȚĂ DUPĂ DESCĂRCARE / DIVORȚIE ÎN CAZ DACĂ SITUAȚIA DUMNEAVOASTRĂ ESTE NECAPĂ! CONTACT: DR. ODION (drodion60@yandex.com) ESTE CERTA CEL MAI BUN DE VÂNZARE ONLINE ȘI REZULTATUL său ESTE GARANTARE 100% ..

    După 3 ani într-o relație cu iubitul meu, iubitul meu a început să iasă cu alte fete și să-mi arate dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că s-a despărțit de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre afacerea lui cu alte fete, am fost în totalitate devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a povestit despre o cască de vrăji pe internet DR. ODION care ajută oamenii care au relația și problema căsătoriei prin puterile dragostei Vrăji, La început m-am îndoit dacă așa ceva există vreodată, dar am decis să încerc, atunci când îl contactez, mi-a spus tot ce trebuie să fac și am făcut. și m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste și în 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine și a început să-mi ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu fetele și este cu mine pentru bine și pentru real. Contactați această Casă de mare vrăjire pentru relația dvs. sau problema dvs. de căsătorie.
    Iată contactul său ..

    APEL / WHATSAPP: +2349060503921
    EMAIL: (drodion60@yandex.com)

    RăspundețiȘtergere