vineri, 31 mai 2019

Mai afla si tu ccv de de Bharat

31 mai 2019
ALI ABBAS ZAFAR PE BOND CU SALMAN KHAN, ULTIMUL MOVIE ȘI EXITUL PRIYANKA CHOPRA DIN PROIECT
de MOHNISH SINGH
Ali Abbas Zafar și-a cimentat poziția de unul dintre cei mai de succes tineri regizori din cinematograful hindi, cu o serie de filme profitabile comercial precum Gunday (2014), Sultan (2016) și Tiger Zinda Hai (2017).
Următorul său film, Bharat, îl vede pe favoriți pe Salman Khan și pe Katrina Kaif în rolurile principale. Bharat, care este un remake oficial al dramei sud-coreeene, Ode to Father (2014), este lansarea mare a Eid și este așteptat să cronometreze numerele mari.
Eastern Eye a prins-o pe Ali să vorbească despre Bharat, despre femeile extrem de puternice din filmele sale și despre modul în care relația lui a evoluat cu megastarul Salman Khan după ce a făcut trei filme cu el înapoi.
Filmul talentat sa deschis, de asemenea, cu privire la ieșirea din film a lui Priyanka Chopra.
Puteți îmbina perfect conținutul și cinematograful comercial. Cum reușești să faci asta atât de ușor?
Simt că nu este nimic mai mare decât o poveste într-un film. Povestea este cel mai mare erou. Când ai o poveste bună, puternică, cuplată cu puterea stelei lui Salman, devine amplificată cu audiența. Deci, prima mea și cea mai importantă încercare este să lucrez la o poveste care rezonează cu Hindustan (India), cu solul și cu oamenii. Când simt că sunt mulțumit de ideea de bază, abia atunci încep să scriu filmul.
Bharat pare să fie un alt exemplu de asta?
În acest caz, Salman însuși mi-a cerut să mă uit la Oda la Tatăl Meu, care este un film coreean lovit. Înainte ca acest film să vină la mine, eram hotărât să nu remake niciodată un film și doream să-mi scriu propria poveste și apoi să îi direcționez. Dar când am văzut Tatăl Meu, am putut înțelege de ce mi-a cerut Salman să mă uit la el. Este o poveste simplă, dulce și frumoasă a unei familii strămutate. Este vorba de o familie care vine în cealaltă parte a țării după împărțirea ei. Pe fondul tuturor, un fiu face o promisiune tatălui său. Acum, ce face acest om pentru a păstra promisiunea este filmul.
Cum te-ai simțit după terminarea filmului?
M-am dus la Salman și am spus: "povestea este frumoasă, dar pentru ao indige, va trebui să o rescriem complet". Deci, acum când vă urmăriți Bharat, veți găsi că este complet diferit de Oda la Tatăl Meu.
Spuneți-ne, cum ați ajuns să numiți personajul lui Salman Bharat?
Când am realizat că povestea ar putea fi rezolvată, cel mai important lucru a fost numele personajului principal. Un personaj a cărui călătorie începe în 1947 și se termină în 2010 a trăit la fel de mult ca această țară India. Deci, a fost foarte important să găsim un nume de personaj, care poate fi o paralelă între cele două lucruri. Apoi am venit la cuvântul Bharat. Odată ce a fost făcut, am fost clar despre filmul pe care îl făceam.
A fost ușor să obțineți titlul filmului?
Nu, a fost cel mai dificil lucru. Nu am reușit să găsim un titlu potrivit pentru film. Inițial, mă gândeam că ce ar putea numi un film despre țara ta? Cel mai mare erou al țării noastre este (Lord) Ram. Există și Arjun și Karna. Sunt eroi care s-au dezvoltat din mitologia noastră. Dar apoi, am crezut că ar trebui să fie numit după țară, deoarece filmul este despre evoluția țării, precum și despre el ca persoană. Apoi, într-o zi, m-am gândit brusc că nu ar putea exista un titlu mai bun decât Bharat.
Ce sa întâmplat mai departe?
Am împărțit titlul cu Salman și Atul (Agnihotri), producătorul filmului, și au fost foarte entuziasmați. Mi-au cerut să aflu dacă altcineva a înregistrat același titlu. Din fericire, titlul era cu (regizorul) Sajid Nadiadwala. Sunt ca o familie mare și am avut noroc că ne-a dat titlul.
Cât de greu a fost să creezi diferitele arăți ale lui Salman?
Cercetarea aprofundată a intrat în aspect. Am văzut albume ale familiilor oamenilor. Am săpat albumul familiei mele, directorul meu de artă a săpat albumul familiei sale și am văzut cum părinții și bunicii noștri au evoluat într-o perioadă de timp. Am luat multe referințe de acolo. Am inclus și câteva lucruri în scrisul meu. Nu doar aspectul, limba filmului se schimbă, de asemenea. Acestea fiind spuse, am folosit și proteze și am avut suportul VFX pentru a crea diferitele arături ale lui Salman. A fost un proces lung și dur.
În timp ce proiectați căutarea lui Salman pentru film, ați avut vreun fel de teamă că unii fani nu acceptă anumite priviri?
Eu personal cred că fanii legați de Salman în contextul povestirii. Toată lumea știa că Salman va îmbătrâni în film. Singurul lucru este că atunci când el îmbătrânește și prima vedere este văzută, arata exact cum ar arăta Salman când va deveni bătrân? Asta a fost scopul meu - sa nu-i las pe fanii sai si sa le ofere sansa sa spuna: "Oh! Bătrânul nu seamănă cu Salman cu o vechime în grație. De asemenea, am fost clar că atunci când îl vezi pe Salman ca pe un bărbat în vârstă de 70 de ani, ar trebui să simți că da, arată ca un bărbat care are 70 de ani de experiență și că a trecut mult în viața lui.
Salman a dat o contribuție în film?
Da, ceea ce face în fiecare film, cred. Vezi, simt că-și cunoaște foarte bine fanii. Când îi prezentați un text, el ar spune că cum poate fi privită aceeași scenă într-un mod diferit și fanii săi îi plac să facă asta. Uneori trebuie să-l luați, uneori trebuie să-l lăsați, pentru că acesta este apelul pe care îl luați ca regizor.
Bharat a fost cel mai provocator film al carierei tale?
Da, este. Dar nu numai din cauza distribuției stelelor. Cred că este un proiect foarte ambițios, deoarece, într-un fel sau altul, veți vedea 70 de ani de viață. De asemenea, vedeți o călătorie paralelă a unei țări și despre ce se vorbește despre film în inimă este o întrebare foarte relevantă.
Spune-ne mai multe…
Filmul pune la îndoială faptul că, ca națiune, suntem o familie mare și ceea ce trebuie să coexistăm este o mulțime de dragoste și armonie, ceea ce cred că a fost pilonul acestei țări într-o perioadă de timp. Întreaga idee este că atunci când călătoriți în afara țării și întrebați oamenii, "cine sunteți voi?" nu le spui religia ta. Primul lucru pe care-l spui este că eu sunt indian. Apoi le spuneți ce credință veți urma. Ceea ce filmul, pe scurt, vorbeste este o multime de impreuna si dragoste. Și de unde începe de la toate astea? Începe în cadrul familiei de care aparții. Deci, asta e linia filmului.
Cum decideți bugetul unui film care are o astfel de pânză imensă?
Într-un film de genul acesta, bugetul este foarte important pentru că nu poți face un film ca Bharat până și dacă nu ai un buget. Din fericire, am fost destul de norocoasă că am avut producători care mi-au susținut viziunea. Salman într-adevăr a susținut-o și la fel a făcut Atul. Mi-au dat libertatea deplină pentru a face filmul pe care voiam să-l fac.
Acesta este al treilea film cu Salman la rând. Cum a crescut nivelul de confort între voi?
(Rade). Nu există un nivel de confort. Cu Salman, problema este că el nu se schimbă. El este permanent. Chiar dacă fac 10 filme cu el, nu cred că se va schimba. Singurul lucru este că a noastră este mai mult decât o relație director-actor. Este ca o relație mai mare frate-frate mai mic, deoarece el este foarte senior pentru mine. Relația noastră depinde de onestitate. Dacă face ceva și nu-mi place, nu-l voi ascunde și nu-l voi spune, Bhai, asta nu se întâmplă. Nu-mi place. În mod similar, dacă nu-i place ceva scris, el mă va lămuri în fața mea. Nici nu ascunde nimic. Salman nu este ca, "oh, el este directorul meu, așa că va trebui să fiu puțin diplomatic cu cuvintele mele". Acesta este un lucru bun pentru că ceea ce se întâmplă atunci este că, dacă sunteți cinstit cu privire la prima dvs. reacție, atunci amândoi ne pot scoate șosetele și le spunem: "Să facem ceva împreună, care este nou și relevant". E o relație minunată.
A ieșit filmul Priyanka Chopra de ultim moment?
Aș spune că nu. Vezi, avea un motiv valid pentru a părăsi filmul. Dacă am fi cazat datele ei pentru că se căsătorea, n-am fi terminat filmul pentru eliberarea lui Eid. Întregul program de fotografiere ar fi fost împins. Deci, toți am stat împreună și am decis. Ma făcut să semnez un pact că voi face un alt film cu ea, (zâmbește). Am spus, "Da, vom lucra împreună". Așa a lăsat filmul să meargă și Katrina a intrat în el.
Bharat va fi în cinematografe pe 5 iunie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu