vineri, 31 mai 2019

Te tine minte

Sunt deschis la tot felul de personaje: Zareen Khan

Regizat de Harish Vyas, "Hum Bhi Akele Tum Bhi Akele" este un film independent de First Ray Productions.
I'm open to all kinds of characters: Zareen Khan
Trimiteți o fotografie de fișier
New Delhi: Actrița Zareen Khan, care va fi văzută în curând în filmul independent Hum Bhi Akele Tum Bhi Akele, spune că este deschisă să facă parte din tot felul de filme.
"Fiind un artist, sunt deschis tuturor genurilor cinematografice și personajelor ... în special în zilele noastre, publicul nu se limitează doar la vizionarea cinematografiei comerciale", a declarat Zaren pentru IANS printr-un e-mail.
"De fapt, ei primesc diferite genuri și tot felul de filme ... Mare, mic, independent, scurt ... nu contează. Ceea ce contează este subiectul și conținutul. zi ", a adăugat ea.
Regizat de Harish Vyas, "Hum Bhi Akele Tum Bhi Akele" este un film independent de First Ray Productions. Este o poveste despre două persoane complet diferite care se întâlnesc la un moment dat în viață și cum creează o legătură unică.
În ceea ce privește personajul ei, ea a spus: "Personajul meu din film este numit Mansi, dar nu pot dezvălui prea multe despre rolul meu, dar aș spune că am avut multă distracție jucând acest personaj, deoarece majoritatea trăsăturilor lui Mansi sunt foarte similar cu mine ca și persoana în care mă aflu. Este un caracter foarte real și relatabil. "
Filmul a fost împușcat în Delhi, iar steaua "Veer" a spus că îi plăcea să tragă în capitală.
"A fost o experiență extraordinară în Delhi, în afară de căldura aprinsă, când eram în aer liber, am explorat diferite părți din Delhi, care nu fuseseră niciodată văzute până acum, îmi place frumusețea istorică pe care o are Delhi și mâncarea uimitoare".
"Hum Bhi Akele Tum Bhi Akele" va fi lansat la sfârșitul anului 2019 sau începutul anului 2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu