joi, 4 iulie 2019

Salman Khan este chipul campaniei "Jeeto 21Crores" a Grupului DB Campania, care este o parte din inițiativa de extindere circulație Dainik Bhaskar Group este susținută de imprimare, radio, digital și on-line, de activare în aer liber, cinema, TV și on-sol

Bollywood vinde acum și ziare. De la automobile la FMCG la retail, fiecare sector a folosit De data aceasta este un ziar care a sărit pe bandwagon Salman Khan este chipul campaniei "Jeeto 21 crore" lansată de grup în 12 state în limbile Hindi, Gujarati și Marathi.

Grupul Dainik Bhaskar nu a angajat doar Khan pentru campania de extindere a circulației pe piețele existente, dar investește aproape de Rs 35 crore în inițiativă. Campania care face parte din inițiativa recentă a grupului de expansiune a circulației a decolat cu o notă pozitivă.

Măsura vine în termen de luni de la DB Corp Ltd., compania-mamă a hindi și cotidianele regionale, cum ar fi Dainik Bhaskar, Divya Bhaskar, și Divya Marathi, a inregistrat o scadere de 15,4% a profitului după impozitare (PAT) Rs 273,8 Koror, pentru anul care sa încheiat în martie 2018, potrivit rapoartelor. PAT al companiei a fost de 324 crore în 18 ani.

veniturile totale DB Corp, Hovever, a crescut cu 6,2% până la Rs 2,479.4 Koror în FY19, de la Rs 2,334.9 Koror în FY18. Venitul publicitar al grupului a crescut cu 7,4%, ajungând la 1,762,5 croitori, în timp ce veniturile din circulație au crescut cu 5,1%, până la 523,7 crore în anul 19.

În cazul în care se aseamănă cu deodorante, haine, mașini și case, cum intenționează DB Corp Ltd să utilizeze pentru a apuca bulgări de ochi? "Salman Khan este unul dintre cele mai mari superstaruri din Bollywood și graficele de popularitate din masele indiene. Are recurs în masă Având-l în campania crește atenția asupra campaniei de circulație, care este de așteptat să conducă la o creștere de cititori de pe piețele noastre existente și ne așteptăm la o creștere rezultantă a cotei de piață și de circulație prea „, a declarat Kaacon Sethi, ofițer șef de marketing corporativ, Dainik Bhaskar Group.

Schema este susținută prin imprimare, radio, digital și online, în aer liber, cinematograf, televiziune și activare la sol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu