miercuri, 28 august 2019

EXCLUSIV: Kiccha Sudeep spune: „Nu l-am putut lovi pe Salman Khan pentru o scenă din Dabangg 3; a trebuit să schimbe scena '!

imagine
S alman Khan și-a găsit răufăcătorul pentru Dabangg 3 în superstarul Kannada Kiccha Sudeep la începutul acestui an. De îndată ce această veste a izbucnit, fanii au fost încântați să vadă cele două superstaruri ale industriei să colaboreze. Acum, într-un interviu de poveste, Sudeep începe să lucreze cu Salman Khan, legătura pe care o împărtășește cu el și, mai ales, despre o scenă în care pur și simplu nu a putut să-l lovească pe Salman. Despre antrenamentul cu Salman Khan, Sudeep a spus: „Am lucrat cu Salman Khan. Se antrenează ca un animal. Se antrenează cu greu. ”Despre experiența sa de a lucra în industria cinematografică hindi, Sudeep a deschis:„ Undeva am noroc, prima dată când am venit să fac un film hindi, am avut un regizor de Sud, RGV. Când a început să vorbească în hindi, m-am simțit foarte încrezător. Hindi-ul lui este într-adevăr rău, dar unul dintre cei mai strălucitori tehnicieni, m-a făcut atât de confortabil. Îi datorez. Revenind, de data aceasta îl am pe Prabhu Deva. Așa că am devenit din nou foarte confortabil. ”
Povestind prima sa zi pe seturi, Sudeep a adăugat: „Când am mers la seturi, am cerut domnului Prabhu în prima zi să nu-mi dea atâtea linii (în hindi). Eram obișnuit să văd de la distanță un film cu Salman Khan, acum dintr-o dată, lucrând cu el, nu știam ce așteaptă oamenii ăștia de la mine. Prabhu Deva a fost foarte dulce să anuleze filmarea și Arbaaz mi-a cerut să-mi iau timpul. Salman Sir s-a alăturat după trei zile, după aceea, problema nu a fost cu el, a fost cu mine. Mă gândeam prea mult. Vreau să vă spun că este o persoană foarte diferită de ceea ce se percepe de la el. Este un om cu inima de aur. Odată ce te acceptă ca pe un frate, este foarte loial. ”
De asemenea, a continuat să explice de ce nu l-a putut lovi în timpul unei secvențe. „Mi-a fost foarte greu să-l lovesc în inimă în timpul unei scene, mi-a fost greu. Salman mi-a spus „amice, lovește-mă!” Respectul pe care l-am avut pentru mine, nu l-am putut lovi. Apoi am făcut-o altfel pentru că pur și simplu nu am putut. Am esuat. Mi-am dat seama acum de ce oamenilor din sud le-a fost greu să mă lovească. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu