duminică, 29 septembrie 2019

BB13

28 septembrie 2019
Actorul muzical Himesh Reshammiya și-a distrat tineri fani în timpul India Today Mind Rocks 2019, desfășurată pe stadionul Jawaharlal Nehru din New Delhi, pe 28 septembrie. În timp ce a interacționat cu publicul, Himesh a spus că este încântat să participe la eveniment, deoarece a promis că va converti „scena într-un club de noapte”.
În timpul ședinței sale Ce înseamnă să fie un muzician de succes, Himesh a elaborat că munca grea este cheia succesului și a importanței creării de muzică exclusivă. Iată fragmente din interviul său.
PE SALMAN KHAN
Fratele meu mai mare a murit când aveam în jur de 12 ani și am început ca producător de serie. În acel moment, tatăl meu a semnat Salman bhai (Salman Khan) pentru un film, dar acel proiect nu s-a materializat. Câteva melodii au fost făcute pentru acel film pe care l-am compus la vârsta de 13 ani. Apoi, am devenit un producător de serie de succes, dar am dorit întotdeauna să fac muzică. Totuși, am reușit cu succes din cauza pauzei pe care mi-a oferit-o Salman Khan. Dar el mi-a spus la acea vreme, că toată lumea poate da patru sau cinci melodii reușite, dar cum vei continua după asta?
Pe atunci, mă gândeam la un lucru nou. Un gând nou te va ajuta întotdeauna să reușești în viață. Am oferit producătorilor mai multe opțiuni - în jur de 350 de melodii în acel moment. A funcționat pentru mine, pentru că am oferit producătorilor atât de multe opțiuni în loc de două sau trei. Așadar, dacă o persoană cere o opțiune, acordă-i 50. Mai devreme era dificil să faci o pauză, dar în zilele noastre, este dificil de susținut.
ASUPRA OPORTUNITĂȚILOR
Fiecare persoană va primi acele două minute în viață când va avea ocazia să se dovedească. În timpul celor două minute, trebuie să aveți acel conținut care vă va ajuta să vă schimbați viața. Folosește-ți timpul liber cât poți de mult. Faceți-vă stocul. L-am primit pe Salman Khan, care mi-a făcut o pauză. De asemenea, vei primi pe cineva sigur.
PE Jurnalul său
Tatăl meu se apropiase de Salman Khan pentru un film pe nume Yuva. Dar nu a fost făcut. Salman bhai i-a plăcut însă melodiile pe care le compusesem pentru film și mi-a promis că îmi va da o pauză. Apoi, am devenit producător de serie. Am fost ocupat să câștig bani după aceea. Într-o zi, mi-a spus că vrea să-mi folosească melodiile pentru Pyaar Kiya Toh Darna Kya și asta a fost o provocare foarte dificilă, deoarece melodia din 1960 a lui Naushad era deja făcută cu cuvintele. Dar am avut Odhli Chunariya - deci, am putut să compunem muzică pentru film. Am putut să fac asta pentru că am învățat tehnicile de la tatăl meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu