sâmbătă, 28 septembrie 2019

Interviu: Actorul Sudeep când joacă un ticălos în Dabangg 3 și este sigur în propriul său regat!

O VILA RUTHLESS ESTE crucială pentru un proiect Bollywood. Înfrângerea lui cimentează poziția unui erou. Și, dacă eroul este o figură mai mare decât viața, precum Salman Khan, care este mult sărbătorit în toată țara ca Bhai, alegerea unui ticălos devine și mai dificilă. Este probabil motivul pentru care producătorii au ales pe actorul Kannada Sudeep pentru a face dreptate acestui rol în Dabangg 3, a treia tranșă a francizei Dabangg.
„A trebuit să arăt mai mare decât el și asta a fost cea mai mare responsabilitate. În caz contrar, va părea că lovește un copil. El (personajul lui Salman) trebuie să învingă un om care pare mai mare și mai puternic decât el, atunci eroul va ieși în evidență. Și cred că asta a fost o provocare pentru mine. A fost dificil să țineți cont de aura și imaginea domnului Salman, dar cred că am lucrat până la urmă și am făcut o treabă bună ”, spune Sudeep, recunoscând în mod sincer că nu-i place să joace rolul unui ticălos și nu ar fi avut a realizat acest proiect dacă nu ar fi fost Salman Khan.
Atunci când este întrebat de ce și dacă este dificil să fie un ticălos, mai ales atunci când este celebrat pentru a fi erou, atât de mult, încât este numit „Kiccha” după rolul de politician pe care l-a jucat într-un film din 2003 cu același titlu , îi răspunde flagrant. „Este dificil când transporti bagaje. Cum ar fi, dacă voi transporta cine sunt în sud, atunci va fi foarte dificil. Trebuie să fii puțin corupt.
Fie nu acceptați un film, fie fii supus în întregime lui. Am acceptat-o ​​doar pentru că este filmul lui Salman Sir. Nu cred că voi accepta astfel de roluri din nou - de a fi un baddie total. Dacă îl iei pe Makkhi (Naan Ee, Eega, 2012), jucam un antagonist, dar nu eram un ticălos cu totul, eram rolul, poate într-un rol negativ, dar nimeni nu mă lovește sau mă lovește. Dar, nu orice film merită să fii un baddie, pentru ce ar trebui să fac? În aceleași date, pot face un alt film în Kannada. ”
La sfârșitul filmului, există o secvență intensă care îi va vedea pe Sudeep și Salman luptându-se reciproc cu pieptul gol. Când i s-a cerut lui Sudeep, el a recunoscut că nu este încrezător să facă o scenă fără cămașă, întrucât nu era în formă.
„Am pierdut foarte mult în greutate ... de la 89 kg, am coborât la 74 kg. Nu eram gras, dar eram fără formă. Din fericire făceam Pehalwaan (Pailwaan în Kannada), ceea ce m-a plasat într-un loc mai bun și mi-a dat încredere să fac anumite lucruri în acest film. Am avut un pic de antrenament mai mult, dar dacă nu aș fi făcut Pehalwaan, mi-ar fi fost un pic dificil să fac scena fără cămașă cu Salman ”, recunoaște el.
Când a fost întrebat dacă a existat vreun regim de fitness special pe care l-a urmat, actorul a spus că a făcut tot felul de antrenamente care se fac într-o sală de gimnastică, cum ar fi antrenament funcțional, cardio, antrenament pentru greutate și concentrat pe domenii precum abs, piept și umeri. „Dieta este, de asemenea, foarte importantă. Mâncați mai puțin și mâncați la timp. Și petreceți-vă timp pentru sănătatea dvs., adaugă el.
Pentru secvență, au avut un program de fotografiere de 22 de zile și a fost raportat că a existat o lovitură specială de lovitură pe care a găsit-o provocatoare. Când a fost întrebat despre același lucru, actorul a spus: „Lovitura lui nu a fost problema, acele lucruri sunt o necesitate într-o secvență de luptă, dar îl lovea în piept. Am făcut-o o dată sau de două ori, dar și-au dorit mai multă presiune, astfel încât să devină ceva dificil. În afară de asta, totul a fost bine. Scena de luptă culminantă a fost ucigătoare.
Sudeep a poreclit și pentru personajul său din Dabangg 3. Când a fost întrebat cât de confortabil este cu limba, el a spus: „Hindi nu este limba mea, dar aisa vrei hai ki baat nahi kar sakta (nu este ca și cum nu pot să vorbesc în Hindi). Am un mod frumos de a dubla și mă descurc foarte bine. ”
Nu este prima dată când Sudeep face un film Bollywood. În trecut, a lucrat cu Ram Gopal Varma în filmele sale precum Phoonk, Rann, Phoonk 2 și Rakta Charitra. Întrebat dacă acesta este stintul său de la Bollywood 2.0, actorul a spus: „Nu se mai întâmplă nici o„ revenire ”aici. Sunt fericit că fac ceea ce fac acolo (industria cinematografică Kannada). Ori de câte ori vine ceva frumos și dacă merită, se va întâmpla, dar chiar nu îl poți planifica. Până la sfârșitul zilei, facem cu toții filme și cu toții suntem recunoscuți pentru ceea ce facem în sud). ”La întrebarea dacă există vreun rol pe care dorește să îl facă sau vreun regizor cu care dorește să lucreze, el a concluzionat spunând: „Aș dori orice îmi vine în cale, mă descurc bine. Nu mi-e dor de ceva care nu este al meu. Niciun personaj nu este frumos la nivel de scenariu, doar actorul este cel care face să arate frumos. Dacă același personaj se îndreaptă către altcineva, îl poate face sau nu mai bine. Și, la fel este și pentru un regizor. Dacă îmi vine ceva, ar trebui să fac bine și asta este provocarea. ”

CE ÎNTREBĂ LA BOLLYWOOD
„Ceea ce mă atrage astăzi este umanitatea. În momentul de față, dacă văd pe cineva care poate nu este atât de mare, dar este foarte uman și autentic, mă va atrage mai mult decât starile. Cu toții avem bagajul nostru nevăzut, acesta va ieși doar dacă îl veți trage. Dacă cineva acționează ca o stea uriașă, ai încredere în mine că am și bagajul meu. Regatul meu ar putea fi mic, dar este totuși un regat, nu? Lăsați toate acestea în urmă datorită autenticității pe care o arată domnul Salman ... este unul dintre cele mai mari superstaruri ale cinematografiei indiene. Și el este atât de fundamentat și atașat de toată lumea. ”
PE LUCRU CU PRABHUDEVA
„Am lucrat cu el pentru prima dată, dar este un om atât de drăguț, face viața foarte ușoară pentru toată lumea. Știe ce vrea și nu ezită să meargă la nimeni, inclusiv domnul Salman și să-i ceară încă o lovitură. Nu trage pentru a impresiona pe nimeni. El este foarte rapid și am noroc că am de lucru cu oameni atât de frumoși. ”
RECEPȚIA PAILWAANULUI
„Răspunsul a fost genial, dar afacerea ar fi trebuit să fie mai bună. Nu este un film rău, există un anumit număr pe care l-a făcut, dar ceea ce simt este că s-ar fi putut face mai bine. Trebuie să înțeleg unde stă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu