luni, 30 decembrie 2019

Cum Salman Khan împlinește 30 de ani, iată ce trebuie să spună regizorii săi Sajid Nadiadwala și Ali Abbas Zafar!

A fost un weekend memorabil pentru Salman Khan, când a marcat 30 de ani la Bollywood pe 29 decembrie. Ultima ieșire a lui Salman 'Dabangg 3 s-a bucurat de o alergare decentă la box office. De asemenea, Salman și-a sărbătorit 54 de ani recent și în aceeași zi, a fost binecuvântat cu o nepoată.
De-a lungul anilor, actorul a lucrat cu numeroși regizori și iată ce au de spus.
Sajid Nadiadwala , care a făcut debutul regizoral cu „ Kick-ul lui Salman Khan, a împărtășit: „Au trecut 28 de ani de când Salman a fost acolo în viața mea. El a făcut parte când am dat primul meu hit Jeet, el a fost acolo când m-am căsătorit, a văzut primul meu copil când s-a născut fiul meu. El a făcut parte din prima mea aventură regizorală „Kick”. Ce a fost pentru mine la 28 de ani în urmă, el este în continuare același cu mine chiar și astăzi. Din cei 30 de ani sunt cu el de 28 de ani. În cele din urmă, „Woh Mere Dil Mein Aata Hai Aur Samaj Mein Bhi.”

Ali Abbas Zafar a împărtășit experiența sa cu Salman, „Îi doresc toată dragostea și norocul. Călătoria sa a fost fenomenală în industria cinematografică indiană. Mâinile în jos este unul dintre cele mai cunoscute superstaruri pe care le-a văzut industria cinematografică indiană. Legătura pe care o are cu publicul său a fost fenomenală. Călătoria mea cu el în realizarea a trei filme a fost o experiență de învățare minunată pentru mine și spun că maturitatea muncii mele undeva sau altfel provine din experiența pe care o aduce în munca mea. El are un simț al umorului rău și este, de asemenea, super distractiv pe ecran și pe ecran. "

Un fapt interesant de remarcat este faptul că „Dabangg 3” este cel de-al cincisprezecelea film consecutiv al lui Salman, care a trecut de marca de 100 de crore în rulajul său de box office.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu